Tmz Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Hei, jeg vurderer å gå til innkjøp av ratt og pedaler. Drømmen hadde vært fanatec club el. men føler det blir litt dyrt før jeg i det hele tatt finner ut om det er noe for meg. Vurderer derfor g29 eller t300rs. Er dette bare noe jalla dritt wller kan det gi noe i nærheten av en realistisk kjøreopplevelse? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 G29 er ganske solide saker som gir greit kvalitetsinntrykk. Realismen kommer vel først og fremst an på selve spillet og om du har et flerskjerm-oppsett. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Har hatt g29 og synest den bråker mere enn Thrustmaster sine ratt. Pedalene er og bedre synest jeg. Sjekk komplett nå, mener de har et sett t300rs til demo pris. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Bremsepedalen utrolig kjip på G29. Den er mye hardere enn brems og clutch. Er visstnok et forsøk på å gjøre det mer "realistisk" men det er bare irriterende da den er så hard at man aldri får noen føling med når man har maks bremseeffekt. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 (endret) T300 RS er bra, men pedalene er skuffende. Heldigvis har de GT Edition, med mye bedre pedaler med clutch. Kjøp den versjonen. Rattet er uansett meget bra til den prisklassen. Det har objektivt bedre (belter) teknologi enn G29. Endret 29. mars 2018 av Orwandel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå