Zemeckis Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei Jeg bare lurer når har dere tenkt til å komme med Nokia 3200 testen? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Hei Jeg bare lurer når har dere tenkt til å komme med Nokia 3200 testen? Drit i den Det som er viktig og teste er Siemens SX1 og Sony Ericsson Z600,kommer de tester av disse(snart?)? BTW:Kjempekult med javaspill test,kjempe bra og kreatift Endret 13. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det som er viktig og teste er Siemens SX1 og Sony Ericsson Z600,kommer de tester av disse(snart?)? "Drit iden" Dummeste jeg har hørt! Jeg blåser i testene av Z600 og Siemens SX1, driter igrunn om de kommer i det hele tatt Kan ikke bare si sån..Noen liker også tester av av mobiler som ikke er store og dyre! Jeg vneter på en Test av Nokia 3200 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det som er viktig og teste er Siemens SX1 og Sony Ericsson Z600,kommer de tester av disse(snart?)? "Drit iden" Dummeste jeg har hørt! Jeg blåser i testene av Z600 og Siemens SX1, driter igrunn om de kommer i det hele tatt Kan ikke bare si sån..Noen liker også tester av av mobiler som ikke er store og dyre! Jeg vneter på en Test av Nokia 3200 Var ment humoristisk da,derfor sendte jeg et sånt - smilefjes.. Jeg skrev det ikke som i - Drit i den! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Den er på vei. Sitter med den nå, så regn med at den er klar om noen få dager. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Den er på vei. Sitter med den nå, så regn med at den er klar om noen få dager. Okey.*Venter i spenning* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 4 dager har gått..jeg venter på testen! (ja, jeg er rastløs) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Sorry ventetiden. Julen nærmer seg og jeg tar turen til statene den 21. Testen skulle vært ferdig torsdag, men siden min svært medgjørlige datamaskin slukte testen i et eneste stort kræsj, måtte jeg ta alt om igjen. Men fortvil ikke. Den er så godt som ferdig nå..... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ja for her er den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå