AfterGlow Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 – Hva er Facebook, sa Musk i en melding.Elon Musk har fjernet Tesla og SpaceX fra Facebook – og flere selskaper trekker annonsering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Tja, hvor drastisk er det egentlig for Tesla? Jeg tror kanskje ikke facebook er den største salgskanalen deres. I tillegg kan jo folk opprette sine egne fan-sider om de ønsker. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Oi Oi, boikott i en hel uka fra Sonos! Det tror jeg merkes...! Det eneste som har noen reell effekt her er offentlige restriksjoner og medfølgende sanksjoner som begrenser hva Facebook kan lagre av data og hva data kan brukes til. GDPR med andre ord... Lenke til kommentar
JAH6IXJL Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Tja, hvor drastisk er det egentlig for Tesla? Jeg tror kanskje ikke facebook er den største salgskanalen deres. I tillegg kan jo folk opprette sine egne fan-sider om de ønsker. Det kan du TRYGT si. Folk kjøper ikke Tesla pga FB. 1 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Ikke facebook der ute nei, det blir vel heller Spacebook...... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå