molna Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Slipper du all reklame med youtube red? Ja. I tillegg er det en kanal som heter Youtube Red Originals der det er endel serier osv. Kun 17 spillefilmer tilgjengelig for øyeblikket. Aldri sett på dem da... Youtube Red er ikke tilgjengelig i Norge egentlig, jeg har nok tilgang pga min tilknytning til Google. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Tragisk handling når tjenesten er så billig fra før. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Det er snakk om 99 kr for premium, hvordan er dette mulig at noen gidder å bruke tid på gjøre? Det er ikke alle som har like mye penger som oss i rike Norge. Grunnen ligger nok der vil jeg tro. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Dette er jo kjempebillig til å være Norge. Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Slipper du all reklame med youtube red? Ja. I tillegg er det en kanal som heter Youtube Red Originals der det er endel serier osv. Kun 17 spillefilmer tilgjengelig for øyeblikket. Aldri sett på dem da... Youtube Red er ikke tilgjengelig i Norge egentlig, jeg har nok tilgang pga min tilknytning til Google. Har du nok tilknytning til å gjøre det mer tilgjengelig så bare kjør på! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Her var det mange prepubertale svar ser jeg. 99kr er faktisk ca 1 mnd lønn for over halve jordkloden. At vi nordmenn ikke klarer å tenke litt lenger enn det sier alt om hvor lite opplyste vi er om hva som skjer rundt i verden. Det er flere milliarder mennesker som lever på under 2 dollar dagen. Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Finnes det tilsvarende for tidal? Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Her var det mange prepubertale svar ser jeg. 99kr er faktisk ca 1 mnd lønn for over halve jordkloden. At vi nordmenn ikke klarer å tenke litt lenger enn det sier alt om hvor lite opplyste vi er om hva som skjer rundt i verden. Det er flere milliarder mennesker som lever på under 2 dollar dagen. https://www.youtube.com/watch?v=TehIAwR5yXA&feature=youtu.be For disse har Spotify også en løsning som koster 0 kroner per måned, men den krever at du hører litt reklame. Det er også greit å vite det at Spotify sin gratisløsning er ikke populær blant rettighetsinnehaverene og de har lagt press på Spotify for å fjerne den. Spotify taper penger generelt og de taper absolutt mest på gratisløsningen sin. Gratisløsningen er også det som er nødvendig for å bruke denne løsningen for å få reklamefritt Spotify uten å betale. Jeg ser ikke for meg at Spotify kommer til å stå like sterkt på at de vil ha gratisløsningen dersom dette fortsetter. Resultatet er at alle må betale. Dette er det du forsvarer og du forkaster alle tilsvar som prepubertale. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Jaja, Spotify kan herje så mye som de vil, de mistet meg som potensiell kunde for lenge siden. Når de begynte å stenge ned listene de hadde, var ett bra utvalg som jeg ville betale for og lista var på rundt 200 låter. Men på ca 1 uke så krympet listen min til 0 og ingen av sangene jeg likte kunne bli funnet. Og dette var FØR de begynte å pushe Premium... Nei, her blir det nok gode gamle MP3 en stund til, avspillt på en GPL lisensiert MP3 spiller som ikke tar så stort hensyn til lisensen på MP3 formatet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 (endret) Det er ikke alle som har like mye penger som oss i rike Norge. Grunnen ligger nok der vil jeg tro. Prisene er basert på regionen, og det vil si at det er billigere de stedene hvor det er dårligere kjøpekraft. http://mts.io/projects/spotify-pricing/ Endret 30. mars 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Åfaen... Jeg har betalt for det Lenke til kommentar
AMD_Athlon Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Jaja, Spotify kan herje så mye som de vil, de mistet meg som potensiell kunde for lenge siden. Når de begynte å stenge ned listene de hadde, var ett bra utvalg som jeg ville betale for og lista var på rundt 200 låter. Men på ca 1 uke så krympet listen min til 0 og ingen av sangene jeg likte kunne bli funnet. Og dette var FØR de begynte å pushe Premium... Nei, her blir det nok gode gamle MP3 en stund til, avspillt på en GPL lisensiert MP3 spiller som ikke tar så stort hensyn til lisensen på MP3 formatet Kjører selv mp3 for tiden..betaler dog for Spotify, men bruker det aldri. Sluttet vel å bruke Spotify for 2-3 år siden. Mp3 og usb stick til bilen holder i massevis ? Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Med et såpass bra tilbud som Spotify har, må en være ekstremt grådig for å gjøre noe slikt. Nåja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå