AfterGlow Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det høye antallet skaper problemer, ifølge tjenesten selv.Så mange Spotify-brukere «jukser» seg til premiumutgaven uten å betale Lenke til kommentar
Populært innlegg Agentspoon Skrevet 26. mars 2018 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2018 Med et såpass bra tilbud som Spotify har, må en være ekstremt grådig for å gjøre noe slikt. 32 Lenke til kommentar
Populært innlegg Super-Stian Skrevet 26. mars 2018 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2018 Med et såpass bra tilbud som Spotify har, må en være ekstremt grådig for å gjøre noe slikt. Må si meg helt enig med deg her, jeg unner virkelig Spotify de kronene jeg betaler dem ift. hva jeg får igjen :-) 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vertical^ Skrevet 26. mars 2018 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2018 Virkelig mye sleipe folk der ute som bare gir blanke. Det er snakk om prisen av en pakke sigg eller en boks snus.. Spotify har hatt den samme prisen siden dag 1 og har siden starten levert varene. Er vel den eneste tjenesten jeg har abonnert på igjennom så mange år uten å i det hele tatt vurdere å kansellere. 19 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det er snakk om 99 kr for premium, hvordan er dette mulig at noen gidder å bruke tid på gjøre? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Klarere meg bra med gratis utgaven jeg, noe reklame er vel ikke værre en på en nær radio som sender 3 ganger så mye søppel og jeg er ikke noen stor musikk elsker alikevel bruker vel kanskje Spotify 1 gang i uka. 8 Lenke til kommentar
Eraphim Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Selv for meg, som har knapt råd til mat, betaler for Spotify Premium, fordi det er verdt hver og en krone! Jeg er en audiofil, og elsker musikk, og tjenestene Spotify leverer, for den prisen, er bare lekkert! 7 Lenke til kommentar
CT0JEEXD Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Er det ikke slutt på den tiden da du kunne søke opp sanger og spille dem av i gratis versjonen? Skjønt det var reklame innimellom.. Nå er det vel bare "shufle"? Er lenge siden jeg har brukt Spotify, derfor bare jeg tror og mener.. Lenke til kommentar
CT0JEEXD Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Er det ikke slutt på den tiden da du kunne søke opp sanger og spille dem av i gratis versjonen? Skjønt det var reklame innimellom.. Nå er det vel bare "shufle"? Er lenge siden jeg har brukt Spotify, derfor bare jeg tror og mener.. Det var kommentar til "Tåka" her i tråden. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 En stund siden jeg hadde gratis versjonen, så får ikke sjekket, men tror det er slik at du kan søke opp artist og så spille en låt for så å gå over i shuffle. Eller at du shufler ett par låter på artisten så kommer lignende etterpå. Var noe slikt som trådde i kraft før kona og jeg gikk over til Telia 6GB med gratis spotify streaming. Sitter på jobb med headset og hører på høy kvalitet så mye som mulig for å fjerne støy og få jobbet i fred. Genialt med at streaming ikke tar av datakapasiteten, ett skritt riktig retning for forbrukere IMHO. Lenke til kommentar
Bra valg Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Savner en billig, reklamefri radio versjon av spotify med god lyd. Sånn som last.fm var hvis lyden hadde vært bra. Spotify burde få betale mindre til de som har rettigheter da. Radio er reklame for musikk. Personer som hører på hele album subsidieres. Før internett måtte de hatt store platesamlinger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 (endret) Folk er smålige gitt. Men sånn har det jo alltid vært. Endret 27. mars 2018 av Mala Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Jeg har både Spotify Premium og er en av de få i Norge med tilgang til Youtube Red. Betaler med glede for begge disse tjenestene. Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Jeg har hatt premium siden 2012 og har ikke angret et sekund. Og når familiemuligheten kom så hoppet vi på der også. 149,- pr mnd for at jeg og fruen kan høre på hva vi vil er meget billig. Synd at det ikke finnes tilsvarende for film og serier. Der blir man tvunget på flere forskjellige leverandører for å kunne ha et passe godt tilbud. 4 Lenke til kommentar
mna Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Jeg har både Spotify Premium og er en av de få i Norge med tilgang til Youtube Red. Betaler med glede for begge disse tjenestene. Slipper du all reklame med youtube red? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Koster 99 kr /mnd? yes? Lenke til kommentar
Timster Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Har abonnert på Spotify Premium uavbrutt siden det kom i 2008 og de har jeg ingen planer om å slutte med. Virkelig fabelaktig tjeneste. Eneste jeg har å utsette er mangel på "HD-lyd" (44,1 kHz 16-bit) og at noen spor forsvinner nå og da. 1 Lenke til kommentar
Sloggis Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Jeg har både Spotify Premium og er en av de få i Norge med tilgang til Youtube Red. Betaler med glede for begge disse tjenestene.Slipper du all reklame med youtube red? Et enkelt google søk sier dette om Youtube Red "With a YouTube Red membership, watch YouTube ad-free, save videos offline, and play videos in the background." Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Selv for meg, som har knapt råd til mat, betaler for Spotify Premium, fordi det er verdt hver og en krone! Jeg er en audiofil, og elsker musikk, og tjenestene Spotify leverer, for den prisen, er bare lekkert! Tommel opp for en som har innsett verdien. Minuspoeng til alle og enhver som er med på å undergrave verdien av et tilbud man kunne drømme om for noen år siden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå