Gå til innhold

Samsung TV-service

Anbefalte innlegg

Hei,

For et par år siden så fikk jeg hjemmeservice på min samsung-tv (UE55F9005) da hovedkortet hadde røket.

Tekniker byttet da hovedkortet og TV var tilsynelatende i orden igjen. Det jeg etterhvert merket var at trådløst nett ikke virket lengre og at TV'en restarter seg selv med jevne mellomrom.

Når jeg så går inn å ser på "modellnavn" (altså hovedkortet) så står det UE78HU9000.

Det jeg lurer på er da om dette hovedkortet gjør min TV dårligere enn den i utgangspunktet er? Føler det er mye clouding og kornete bilder i forhold til andre TV'er jeg ser rundt omkring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9005 er europeisk utgave; i USA heter den UE55F9000. Det er den samme (forskjellen er tuner).

Relatert HU, så er det faktisk en modell nyere, så her bør det ikke være noe å klage på. Litt spesielt at de faktisk har et hovedkort som referer til 78" utgaven da; selv om det neppe har noe betydning.

At wifi ikke virker; og at den restarter av seg selv er en klar indikasjon på at service folkene ikke har gjort jobben skikkelig. Du bør klage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...