Bluebeans Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvor skifter man språk i spillet, har svensk . Har heller aldri fått noe å velge mellom. Noen som aner? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kansje ein plass på options må det ver ? Eller så kan du instalera på nytt, då spør dei kva språk du vill ha Lenke til kommentar
southhome Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Gå inn i Start-Kontrollpanel-Innstillinger for regioner og språk-Regionale innstillinger-tillpass... og sett det til Svensk og bruk. Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har også NFSU på svensk, og det er mektig irriterende. Spillet fungerer jo i og forseg bra,men jeg hadde helst sett at jeg fikk stilt det til engelsk. Kjøpte spillet på DVDON.com. la merke til at det sto noe om at spillet var svensk, men tenkte at det var bare coveret. noen språkfiler eller noe man kan bytte ut, eller kan det stilles inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå