AfterGlow Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Og på Xbox One X blir spillet enda bedre.Kritikerroste Hellblade: Senua's Sacrifice slippes til Xbox One Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Det var jammen meg på tide, at den kom på konsoll. Veldig mye bra spill som jeg liker nå som er på Xboks akkurat nå. Endret 26. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 blir kjøp:) hørt mye bra om Hellblade! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det var jammen meg på tide, at den kom på konsoll. Veldig mye bra spill som jeg liker nå som er på Xboks akkurat nå. Har vel strengt tatt vært ute på konsoll siden lansering, bare ikke din konsoll 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Bra en ekte 4k versjon kommer .... to bad so Sad Ps4 pro Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det var jammen meg på tide, at den kom på konsoll. Veldig mye bra spill som jeg liker nå som er på Xboks akkurat nå. Har vel strengt tatt vært ute på konsoll siden lansering, bare ikke din konsoll Når tid da,har ikke hørt eller lest om det før i dag. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Så synd at den ikke blir sluppet på fysisk disk Lenke til kommentar
cheapass Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 In this waking nightmare where all dreams come true Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det var jammen meg på tide, at den kom på konsoll. Veldig mye bra spill som jeg liker nå som er på Xboks akkurat nå. Har vel strengt tatt vært ute på konsoll siden lansering, bare ikke din konsoll Når tid da,har ikke hørt eller lest om det før i dag. Ble lansert 8.August på PS4 og PC i fjor. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Det var jammen meg på tide, at den kom på konsoll. Veldig mye bra spill som jeg liker nå som er på Xboks akkurat nå. Har vel strengt tatt vært ute på konsoll siden lansering, bare ikke din konsoll Når tid da,har ikke hørt eller lest om det før i dag. Ble lansert 8.August på PS4 og PC i fjor. Jeg ønsker meg den i fysisk utgave. Ikke ned last bar. Endret 26. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Hva har det med å gjøre, med noe av det jeg skrev? Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Hva har det med å gjøre, med noe av det jeg skrev? Ingen verdens ting ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 (endret) Bra en ekte 4k versjon kommer .... to bad so Sad Ps4 pro Spillet vil ikke være i 4K. Spillet bruker dynamisk oppløsning. Sad samco? Endret 27. mars 2018 av LarZen 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Bra en ekte 4k versjon kommer .... to bad so Sad Ps4 pro Spillet vil ikke være i 4K. Spillet bruker dynamisk oppløsning. Sad samco? Aldri Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Brukte noen timer på Hellblade. Men fant ut at det ikke var ett spill for meg. Likte hvor bra de hadde laget det, rundt at man spiller som en person med psykiske lidelser og psykoser, men som spill? næ. Ikke all verdens morsomt å utforske verdenen, kjedelig og repeterende kamper og en historie som aldri engasjerte. Men ett interesant spill likevel, som jeg kan forstå at en del synes er bra. Men jeg ville aldri anbefalt det uten forbehold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå