smurr Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Hei. Jeg trenger litt hjelp med kupèlysene i min Opel Astra G 04.mod. Kupèlyset framme har tatt fyr og måtte erstattes, noe jeg gjorde selv. Problemet er at når jeg slår av lysene i baksetet, så går kupèlyset framme på. Og omvendt. Slik at et av lysene alltid er påslått. Så har trekt ut kontakten midlertidig for å hindre at batteriet tømmes. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Er det en spesiel rekkfølge jeg må gjøre dette? Eller kan det være så enkelt at den nye lampen rett og slett er defekt? Synes dette var veldig merkelig. Endret 26. mars 2018 av smurr Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Hei. Jeg trenger litt hjelp med kupèlysene i min Opel Astra G 04.mod. Kupèlyset framme har tatt fyr og måtte erstattes, noe jeg gjorde selv. Problemet er at når jeg slår av lysene i baksetet, så går kupèlyset framme på. Og omvendt. Slik at et av lysene alltid er påslått. Så har trekt ut kontakten midlertidig for å hindre at batteriet tømmes. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Er det en spesiel rekkfølge jeg må gjøre dette? Eller kan det være så enkelt at den nye lampen rett og slett er defekt? Synes dette var veldig merkelig. Det høres for meg ut som det er ukyndige personer som har skiftet ut den gamle lampen. Typisk koblingfeil. Lenke til kommentar
smurr Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Den personen er meg Det er rett og slett bare en vanlig kontakt som jeg trakk ut av den gamle og satt i den nye. Er ingen klipping og kobling av ledninger. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Den personen er meg Det er rett og slett bare en vanlig kontakt som jeg trakk ut av den gamle og satt i den nye. Er ingen klipping og kobling av ledninger. OK, så du har koplet løs en defekt lampe og erstattet dem med en ny original lampe og så fikk du problemer? Kan det tenkes at noen av kablene (eller kontaktene) har blitt skadet eller at du har satt inn lyspærer som ikke er 100% identiske med de originale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå