GråGardin Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Hei alle Jeg er en data-noldus, så jeg trenger virkelig en enkel VPN. Det viktigste for meg er å kunne bruke norske streamingtjenester når jeg er i utlandet, og det gjør vel heller ingenting at Piratbay ikke lenger vil være blokkert... Så er det noen som kan nok om VPN til å hjelpe meg å fikse dette. Ta gjerne kontakt på PM da jeg helt sikkert har en haug med oppfølgingspørsmål! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Hvis du vil bruke VPN i utlandet, hva å sette opp Asus\Netgear ruteren som Open VPN server og da får du gratis VPN. Ulempe du bør ha 60\60 mbit fiber hvis ikke går det tregt. Asus AC88u eller Netgear AD7200 går fint. Ellers finnes det andre https://nb.vpnmentor.com/blog/de-beste-helt-gratis-vpn-tjenestene/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Ikke hør på LMH1 - vent til noen andre kommer og svarer :-) 6 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Feks PureVPN og NordVPN har norske servere. Du oppretter bruker, betaler, laster ned klient eller nettlesertillegg, logger inn og velger land. Vips er du i Norge igjen. Lenke til kommentar
GråGardin Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Feks PureVPN og NordVPN har norske servere. Du oppretter bruker, betaler, laster ned klient eller nettlesertillegg, logger inn og velger land. Vips er du i Norge igjen. Er den ene bedre enn den andre av disse to? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå