GolfRolf Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Ser at Transferwise fungerer bra til land innenfor SEPA. Men hvordan unngå 1,75% (noen banker 2%) i valutapåslag til land utenfor SEPA-sammarbeidet? Utgangspunktet er norske kroner i norsk bank. Skal overføre EURO til eurokonto som ikke er i et euroland. PayPal og Western Union utgår siden de er dyrere enn vanlig bankoverføring. Noen forslag? Lenke til kommentar
valen Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 overføre pengene via kryptovaluta? er valutapåslaget det eneste du får når du sender penger på denne måten? Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Vet ikke hvordan det er med overføring, men med revolut (kort) kan du sette inn penger på kortet i en valuta og ta ut i utlandet (uten påslag visse dager, tror de har begynt med påslag på helgedager). Lenke til kommentar
GolfRolf Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2019 Glemte skrive løsningen jeg fant Løsningen innenfor SEPA : Transferwise Løsningen jeg fant til mitt bruk : Xendpay Lenke til kommentar
nils9 Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Norske banker har ikke 1.75% valutapåslag ved overførsler til utlandet. Feks så har dnb 9.5757 kjøp 9.6477 salg For euro. Noe som er tilsvarer 0.37% valutapåslag. I tillegg kommer kostnader ved å sende. Du blander kanskje sammen med valutapåslag på kredittkort og debitkort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå