objorkum Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Er litt stolt. Fikk til å koble min SuSE 9.0 sammen med min T68i. Bruker tsemgr for å sende SMS, laste opp bilder, styre PCen (starte programmer osv.) osv... Anbefalt. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hva bruker du den med? kabel, IR, eller bluetooth? Noen som vet om noe som støtter T610? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hva bruker du den med? kabel, IR, eller bluetooth? Noen som vet om noe som støtter T610? Jepp.. Den gjør det.. Bruker den med bluetooth selv.. Det som er meget irriterende er at man ikke får lastet ned filer fra mobilen, kun sendt dem.. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Bruker kabel. Dersom du bruker bluetooth eller IR skal du kunne sende fra mobil til PC. I alle fall i Windows Du bare velger send bilde i menyen for bildet, så bluetooth. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bruker T610 og tsemgr. Når jeg kobler mobilen til datamaskinen i XP kommer det opp "Tilføy i Mine Enheter". Jeg trykker ja. Da kommer det opp "kontrollnøkkel". Der taster jeg inn en firesiffret kode. Da får jeg opp en boks på datamaskienn som tilsier at jeg skal skrive inn samme kode som på telefonen. Når jeg har gjort det, så er maskinen og telefonen koblet sammen. Det samme skjer i Linux når jeg prøver f.eks. "Load phonebook". Kommer opp "tilføy i mine enheter" og så må jeg taste inn en kode på telefonen. På datamaskinen skjer det midlertid ikke noe. Etter en liten stund får jeg opp "unable to open device". config skal være korrekt oppsatt i tsemgr. Lenke til kommentar
power Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Bruker T610 og tsemgr. Når jeg kobler mobilen til datamaskinen i XP kommer det opp "Tilføy i Mine Enheter". Jeg trykker ja. Da kommer det opp "kontrollnøkkel". Der taster jeg inn en firesiffret kode. Da får jeg opp en boks på datamaskienn som tilsier at jeg skal skrive inn samme kode som på telefonen. Når jeg har gjort det, så er maskinen og telefonen koblet sammen. Det samme skjer i Linux når jeg prøver f.eks. "Load phonebook". Kommer opp "tilføy i mine enheter" og så må jeg taste inn en kode på telefonen. På datamaskinen skjer det midlertid ikke noe. Etter en liten stund får jeg opp "unable to open device". config skal være korrekt oppsatt i tsemgr. http://www.westmaster.com/zidek/p900/bluetooth/ Kanskje denne guiden kunne hjelpe deg.. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg vil ha bluetooth dings! (og wlan-dings og det er snart sommerferie...) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har man bluetooth er vel http://linuxbrit.co.uk/bluexmms/ et must? Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Tror dere dette funker på t310? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå