LarZen Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Noen som har tips til en skikkelig skummel film? Har prøvd å få min mor skremt i lang tid men alt preller av som ingenting. Siste vi så var IT. Den satt ho å lo under "skumle" perioder.. Og den var jo strengt tatt ikke noe skummel... Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Har prøvd å få min mor skremt i lang tid men alt preller av som ingenting..... Det betyr vel at du har for dårlig lydsystem? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Nå er ikke jeg noe stor "Connoisseur" når det gjelder skrekkfilmer. Men filmer jeg godt kan anbefale er Sinister, The Descent, og 1408. 1 Lenke til kommentar
OmniStat Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Hva med noe som omhandler utenomjordisk liv slik som The Thing (1982) eller oppfølgeren fra 2011. Men denne filmen biter sikkert ikke på moren din, hvis hun er slik som meg at hun rett og slett har vanskeligheter for å føle frykt og bare ler eller smiler, der du egentlig skal bli skremt:) Endret 25. mars 2018 av OmniStat Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Virker som om hun har bestemt seg for ikke å bli skremt, og da er det vanskelig. 1 Lenke til kommentar
OmniStat Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Virker som om hun har bestemt seg for ikke å bli skremt, og da er det vanskelig. Også umulig, dersom en ikke er redd for døden. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Blair Witch Project 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Blair Witch Project Du anbefaler Sinister og 1408, og samtidig rister på hodet av Blair Witch Project? 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Skal en bli skremt så må en sitte alene, i mørket Sitter man sammen med noen så blir mye av frykten borte 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Jeg blir aldri skremt av film. Jumpscare spesielt har absolutt null virkning. Allikevel.... Den første "paranormal activity" når hun blir dratt ut av senga... Filmen i seg seg er dritdårlig og jeg har derfor ikke sett oppfølgerne men den hadde scener som funka. Jeg slo på lyset... Men som isbilen sier - om man ikke tillater seg å leve seg inn i filmens atmosfære så vil man mest sannsynlig ikke bli skremt og ha en dårlig filmopplevelse uansett sjanger. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2018 Hey folkens! Flere tips her som jeg skal sjekke. Når det kommer til lyd og da høy lyd. Så er ikke det noe som fungerer heller. Billige jump scares fungerer ikke. Er ei tøff eldre dame det her...hehe. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 BWP var en bra film da den kom. Men den har eldret svært dårlig. Prøv å se den igjen så skjønner du. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Har sett den 3-5 ganger årlig de siste 10 åra, og den blir bedre og bedre for hver gang. Men det er fremdeles dødsfestlig at du anbefaler Sinister og 1408. Blir litt som å riste på hodet av at noen anbefaler Dumb and Dumber til en som vil ha en morsom film, også selv anbefale Jack and Jill og Little Nicky. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Kjempefestlig ja. Tydeligvis veldig subjektive innlegg fra deg når det gjelder favorittfilmen din. Hersketeknikker kan du for såvidt legge fra deg, det bidrar ikke noe serlig Endret 25. mars 2018 av Jokerjævel 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Er det sånn at hun ønsker at du skal finne en film som skremmer henne, da? Det er dårlig gjort å skremme folk som ikke ønsker det. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 The Conjuring er ikke nødvendigvis den skumleste, men en ekstremt bra skrekkfilm. Om du vil ha jumpscares er det ikke mangel på det i Drag me to Hell. The Thing er foreslått tidligere. Egentlig en kultfilm så mulig den ikke appelerer til henne/deg. Insidious er også verd å få med seg. Om hun ikke er kjent med Alien (de originale filmene) så kan disse være verd å prøve. Som også nevnt er det noen som ikke ønsker å leve seg inn i filmens atmostfære, og derfor automatisk syns alt i sjangeren er "dårlig". Jeg har noen kamerater jeg ser et par skrekkfilmer med i løp av året. De fleste av oss nyter dette og har evnen til å leve oss inn i filmen, selv om ingen av oss egentlig er "redde". Han ene har derimot avgjort på forhånd at filmer skal man ikke bli skremt av, og alt er falskt og kunstig, så alle filmer er like dårlige. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Ta henne med på kino og se denne Eller denne Endret 26. mars 2018 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det meste med Tom A. Haug i er skremmende dårlig Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 The fourth kind med milla jovovich er helt sykt ubehagelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå