NTB - digi Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 "Mad» Mike Hughes kom seg 500 meter opp i lufta.Skulle bevise at jorda er flat. Ble skadet da hjemmelaget rakett krasjlandet Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Mulig han burde få en eller annen støttekontakt som passer på han så han ikke gjør noe dumt. Dette MÅTTE jo gå bra."61-åringen, som til vanlig er limousin-sjåfør, bygget om en bobil til utskytingsrampe og utviklet raketten i garasjen" 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Mad Mike er helt riktig. Helt utrolig at det går an å være "flat-earther". Det høres ut som en satire-konspirasjon som ingen egentlig tror på. Jeg prøver å forstå tankegangen deres, men det er vanskelig. 4 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Personen skal ha respekt for at han er i stand til å skyte seg opp i rakett då. Er ikke hvem som helst som har såpass egenskaper. Men skulle tro at det ville være lettere å bare fly med ett rutefly? Klarer en ikke å se at verden er rundt fra 10-12km høyde? Eller varmluft/helium ballong? Eller det er både enklere og tryggere enn rakett. Det ligger nok en annen pr/agenda bak dette prosjektet. 8 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Det er vanlig å regne grensen for verdensrommet ved ca 100 km. Hvis han kommer såpass høyt opp og verken ser Europa eller Australia må konklusjonen enten bli at disse verdensdelene ikke eksisterer, eller at jorda er rund. 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Hvordan er det mulig å være så smart og så dum samtidig. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg SeaLion Skrevet 25. mars 2018 Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2018 Det er faktisk en del ganske glupe folk som tror at jorda er flat, og som organisasjonen selv skrev tidligere, så har de medlemmer "all around the globe". 16 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Tror det er en slags masseidioti det der. Idiotene reinforcer hverandre og de hører ikke på noen andre. Jeg har også trodd det er sarkasme hele tiden..men det finnes tydeligvis noen skrullinger som skal prøve. Lenke til kommentar
HF- Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Syns det blir meir og meir slikt no, folk høyre på vitenskapen kun når dei sjøl vil. Internett laga confirmation bias, uansett ka en meina kan en få det bekrefta på internett 2 Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Det jeg er skeptisk til er at disse personene som tror jorden er flat faktisk prøver først å gjøre et dypdykk i vitenskapen. Der de bruker lang tid på å fordype seg i fysikk, astronomi og historien opp til idag. Om de først går den veien og likevel tenker at jorda er flat, så skal få min oppmerksomhet om de kommer med noen gode argumenter. eventuelt kan de jo bare dra til "isveggen" og bestige den Lenke til kommentar
G Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Sikker rimeligere å kjøpe en romreise fra Branson, eller hva han i Virgin heter? De kunne sikkert gått litt opp og ned i høyde med han, på hans instruks/timing (én gang), så han ikke skulle tro at det var LCD-monitorer i vinduene. Endret 25. mars 2018 av G 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Utrolig hvordan automatiske strømmålere kan påvirke hvordan vi opplever virkeligheten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Sikker rimeligere å kjøpe en romreise fra Branson, eller hva han i Virgin heter? De kunne sikkert gått litt opp og ned i høyde med han, på hans instruks/timing (én gang), så han ikke skulle tro at det var LCD-monitorer i vinduene. De blir ikke lurt av slikt vet du, de må bygge det selv, og om de fortsatt ser at jorden kurver, så har eliten gjort noe slik at det ser ut som at den kurver. F.eks dop, hypnose, endret virkeligheten, ett digert lerret osv.. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Glassene i flyvinduer er krummet slik at jorden skal se rund ut. Skip blir borte bak horisonten fordi de er langt borte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Men altså 500 meter..han kunne leid seg en varmluftsballong..eller tatt en flytur 4 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om flateartherne faktisk tror på dette eller om de bare er en gjeng morroklumper som har dratt en spøk litt for langt.. De har kule kaffekopper da: https://www.cafepress.com/theflatearthsociety.173823246 Jeg kunne drept betalt nesten $11 for en sånn.. 1 Lenke til kommentar
TG- Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Mye som tyder på at folk som tror jorda er flat, ikke akkurat er rakettforskere.. 6 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Forsøk ikke å forstå tankegangen deres. Du risikerer å flippe totalt. Jeg hørte et intervju med en fantast som var overbevist om at jorda er flat. Han hadde brukt hele ni måneder […] på prosjektet. Han hadde visst noe tid som lagerarbeider til overs. Jeg var selv i diskusjon med en flat earth-tulling og stilte spørsmål etter spørsmål og ble mer og mer svimmel. Overbevisningen går kort og greit ut på at man kaller all forskning og viten for løgn og lar seg rive med på alle konspirasjonsteorier. Amerikanere er berømte for å tro på det aller meste. Spesielt ting som det overhodet ikke er hold i. 3 Lenke til kommentar
stigmv Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Alt kan selvsagt forfalskes men det jeg skulle likt å få svar på er hvorfor myndigheten i flere land, noen knapt på talefot med hverandre, skulle bruke mangfoldige milliarder på å opprettholde en løgn som ikke gagner noen. Hvis jorden var flat ville ikke satellitter virke, altså måtte GPS, satellitt-TV, osv. forfalskes med digre antenner, luftskip eller noe. Folk i nærheten av denne infrastrukturen måtte innlemmes i konspirasjonen. Store deler av elektronikk-industrien måtte være med i konspirasjonen. For ikke å snakke om at konspirasjonen krever utrolig mye mer kompetanse, forutseenhet, og organisasjonstalent hos myndighetene enn det det ellers ser ut til at de innehar. Lenke til kommentar
Bento Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 De har kule kaffekopper da: https://www.cafepress.com/theflatearthsociety.173823246 Jeg kunne drept betalt nesten $11 for en sånn.. Inkludert frakt til Norge blir det $22.99. Nesten verdt det for en fet nerdekopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå