Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Kjedet var gått av på min Stenhøy DS2 og når jeg skal montere den nye ser jeg at det er store slitespor i bunnen etter kjedet ved den ene søyla. Antar dette kommer fra aksial slakke i gjengestanga men skulle visst om det var en måte å justere dette på eller om det er noen lagre som er ødelagt. Noen som har liggende eller vet å få tak i servicemanualen til denne gamle bukken? Antar den er fra 70tallet Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Interesert. har også en ds2 men den er fra 1988. Er du sikker på at din er så gammel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Nei jeg finner ingen årstall på denne men den har kun 2 tonns løfteevne. Har funnet ut at nålelageret i bunn på gjengestanga på motor siden er vekk. Fant kun noe lange stålspon som jeg først trodde var tettninga rundt ett lukket kulelager. Må ta frahverandre den andre søyla også for å finne mål på dette. Jeg må nok også dreie nye deler rundt dette manglende lageret, heldigvis er det presset på en foring på gjengestanga der lageret sitter. Men jeg blir nok å slite med å få den av. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Mulig du kan bruke denne. http://www.autosfera.lt/images/Manuals/Stenhoj/M-230-F-en.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå