Leif Olsson Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Vår / Vinter igjen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Stilig med den skarpe orange fargen i kontrast mot snøen. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2018 Stilig med den skarpe orange fargen i kontrast mot snøen. Det var det jeg å syntes. Takk för din hyggelige kommentar madam Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Baggrunden ikke den bedste ...jo farven men væggen...:-) ellers god skarphed fint hvidt sne her ..ja nu vil vi godt have lidt forår Mvh Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Baggrunden ikke den bedste ...jo farven men væggen...:-) ellers god skarphed fint hvidt sne her ..ja nu vil vi godt have lidt forår Mvh Suss Ja har kommit masse snø Er vår, men med masse snø då Takk før din kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Stilig med den skarpe hvite snøen i kontrast til den orange veggen, ert.ert. Det jeg lurer på er om det lysere, rektangulære feltet er gjenskinn fra et vindu i bygget. Håper du har rett angående vårens innmarsj, selv om jo været har vært fantastisk. Kan nevne at temp. i Oslo i dag lå rundt 0 grader, mens byen 26 mars i fjor hadde 20 varmegrader. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Stilig med den skarpe hvite snøen i kontrast til den orange veggen, ert.ert. Det jeg lurer på er om det lysere, rektangulære feltet er gjenskinn fra et vindu i bygget. Håper du har rett angående vårens innmarsj, selv om jo været har vært fantastisk. Kan nevne at temp. i Oslo i dag lå rundt 0 grader, mens byen 26 mars i fjor hadde 20 varmegrader. Mvh.Oddvar Hei Oddvar Intressant om temp forskjell i Oslo, 2017-18. Vår? Ser ut og det snør masse og mere jobb att koste bilen Er fri hele uken, så ska nå gå en tur og fange vå...vintern Ja det rektangulære feltet er gjenskinn fra vindu på piller-fabrikken Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg