Tmz Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Hei Jeg opplever at det blir alt for varmt i leiligheten jeg bor i, selv om jeg skrur alt av varme på minimum. Har fjernvarme, med varme i gulv på bad og radiatorer i resten av rommene. Slik jeg opplever det nå så er det enten eller på badet. Må ha termostaten på nesten 30 grader for at den skal legge inn og da opplever jeg at gulvet blir for varmt, skrur jeg ned termostaten så legger den aldri inn og gulvet blir iskaldt. I resten av rommene er det som sagt radiatorer og alle disse er satt på minimum. Alikevel har jeg mellom 23-25 grader i snitt, selv på vinterstid. Har lagt merke til at hvis jeg lufter så starter radiatorene selv om de står på minimum, så helt avskrudd er de nok ikke. Har derfor begynt å teste litt med å justere i varmeskapet som kommer inn i boligen. Men her har jeg ikke så mye peiling så lurer på om de kanskje hadde vært noen her som vet hva jeg skal skru på? Legger ved et par bilder av skapet. Har skrudd RTL ventilen ned og satt opp termostaten på badet for å teste. Endret 25. mars 2018 av Tmz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå