AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Hei, er det noen av dere som har studert medisin i Polen? Hva er erfaringene deres? Anonymous poster hash: 30871...6f8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2018 IKKE GJØR DET Anonymous poster hash: 5e701...5ed Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Jeg har ikke selv studert medisin i Polen, men har mange venner som har gjort det. Jeg antar at vedkommende i kommentaren over meg ikke har studert medisin i Polen, for det kan absolutt anbefales, ihvertfall fra de jeg kjenner som har gjort det, og det er ganske mange. Det å bo i Polen innebærer at man skal gjøre seg kjent med en annen kultur - både på skolen og samfunnet forøvrig. Man lærer fantastisk mye, og får en god og grundig medisinsk grunnforståelse. Utenom skolen så er det Polen et billig land å bo i, derav er hverdagslivet rimelig. Er man tilpasningsdyktig og kan leve i en kultur hvor respekt i skolen er ekstremt viktig, så er ihvertfall ikke skolen noe problem. Det hele handler om din egen motivasjon for å studere medisin og det å bli lege. Har du en drøm om å studere medisin, og etterfølgende bli lege (noe ikke alle nødvendighvis blir), så vil jeg anbefale deg å gjøre deg kjent med de muligheter av studier som finnes i Norge og utland. Det er mange skoler i utlandet hvor det er tett med nordmenn; Ungarn, Slovakia, Polen og Tjekkia. Noen er også i Latvia, Danmark og Sverige. Lykke til med valget! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå