Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Medisin studie i Polen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke selv studert medisin i Polen, men har mange venner som har gjort det. Jeg antar at vedkommende i kommentaren over meg ikke har studert medisin i Polen, for det kan absolutt anbefales, ihvertfall fra de jeg kjenner som har gjort det, og det er ganske mange. Det å bo i Polen innebærer at man skal gjøre seg kjent med en annen kultur - både på skolen og samfunnet forøvrig. Man lærer fantastisk mye, og får en god og grundig medisinsk grunnforståelse. Utenom skolen så er det Polen et billig land å bo i, derav er hverdagslivet rimelig.

Er man tilpasningsdyktig og kan leve i en kultur hvor respekt i skolen er ekstremt viktig, så er ihvertfall ikke skolen noe problem. Det hele handler om din egen motivasjon for å studere medisin og det å bli lege. Har du en drøm om å studere medisin, og etterfølgende bli lege (noe ikke alle nødvendighvis blir), så vil jeg anbefale deg å gjøre deg kjent med de muligheter av studier som finnes i Norge og utland. Det er mange skoler i utlandet hvor det er tett med nordmenn; Ungarn, Slovakia, Polen og Tjekkia. Noen er også i Latvia, Danmark og Sverige.

Lykke til med valget!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...