pgdx Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Edit: Jeg er adoptert - regnes adoptivforeldrene mine som mine biologiske foreldre da? Ja, det regnes som dine biologiske foreldre, men hør med JoachimR. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg har ikke rett til å leve ... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Edit: Jeg er adoptert - regnes adoptivforeldrene mine som mine biologiske foreldre da? Ja, det regnes som dine biologiske foreldre, men hør med JoachimR. God idé! Jeg tipper jeg regnes som halvkriminell. Edit: Jai ikke snakka skikkli nårsk Endret 18. februar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Sosialist ligger for høyt oppe, sosialister skal ikke ha rett til å leve vel? Ellers er den grei den! Bortsett fra at jeg synes tyv er et forvidt begrep: "skattesnylter: 400", "innbruddstyv:300" "raner: 200" tar jeg ikke feil sa du engang at faren din hadde en formue i utlandet ... *skattesnylter!!!!* Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 halkriminell. Med slikt språk så! Hehe neida bare skøyer Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det ble litt vrient med den nye menneskeverdsindexen, fordi vi måtte ta hensyn til de som har begått flere tyveri, ved å bruke 2^antall tyveri. Folk kan få koden hvis de selv vil lage egne forslag. Men hør med Jokke først, da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Du må legge til abort og bred dialekt Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har ikke rett til å leve. Tror jeg strøk på at jeg var sosialist. Tror du må ha litt slingringsmonn i den testen din, JoachimR/Toolshed. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Du må legge til abort og bred dialekt Jeg skal høre med JoachimR. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 La det gå sport i å lage det beste skjemaet... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Forresten, stenges PRS igjen, kan det hende denne tråden kan ha vært med på å skubbe avgjørelsen over streken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Greit, morsom nok den "kalkulatoren". Men nå skal jeg ha meg frabedt at kvinner er mindre verdt en menn. OG: Min kjæreste er adoptert. Ser ingenting galt i det, og jeg vil også i slike sammenhenger regne adoptivofreldre som bilogosike. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Men nå skal jeg ha meg frabedt at kvinner er mindre verdt en menn. Ja, det med kjønnet kan jeg vel forandre på. Er glad du var fornøyd med resten. Hva er din verdi, da? Endret 18. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Men nå skal jeg ha meg frabedt at kvinner er mindre verdt en menn. Ja, det med kjønnet kan jeg vel forandre på. Er glad du var fornøyd med resten. Hva er din verdi, da? Joda, fikk 600. Men kanskje ikke så rart, testen var laget på mine premisser da... Men ejg foreslår at det legges til et felt "er du kommunist". Dette bør ikke bare gi "ingen rett til å leve", men "ingen rett til å bli født" Siden vi først er i gang.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 JoachimR: Din sang må bare være Dead Kennedys - Kill the poor Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Genial test, men vi må passe på så vi ikke går for langt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Greit, morsom nok den "kalkulatoren". Men nå skal jeg ha meg frabedt at kvinner er mindre verdt en menn. OG: Min kjæreste er adoptert. Ser ingenting galt i det, og jeg vil også i slike sammenhenger regne adoptivofreldre som bilogosike. Spørs jo hvor jenta er adopter fra da Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Å lage en skala for menneskeverd er vel noe av det mest tåplige jeg har sett noen gang, og særlig med de kriteriene som er satt opp her. Hvis man først skal begynne å rangere mennesker så må man se på absolutt alle elementer hos folk, veie ting omm mot hverandre, se på begrunnelser for handlinger osv osv. Men men, hvis dere utvider denne kalkulatoren til å bli en undersøkelse å 3-400 spørsmål med alle mulige slags oppveielser, og i tillegg sluttrer å anse nordmenn som overlegne så er man langt på vei. Hvorfor er en svenske mindre verdt enn en nordmann? Fjerner man alt som har med politisk diskiminering å gjøre også, så begynner man å nærme seg. Tror man fort vil se at å lage en kalkulator for menneskeverd vil være umulig. La oss ta Robbin Hood: Han stjeler i følge historien masse, men kun fra de som har alt for masse, men hjelper de fattige med de pengene... hva er hans menneskeverd? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Greit, morsom nok den "kalkulatoren". Men nå skal jeg ha meg frabedt at kvinner er mindre verdt en menn. OG: Min kjæreste er adoptert. Ser ingenting galt i det, og jeg vil også i slike sammenhenger regne adoptivofreldre som bilogosike. Spørs jo hvor jenta er adopter fra da Jenten "MIN" () er adoptert fra Colombia. Altså er hun ikke helt hvit i huden. Jeg liker ikke Robin Hood, vi i Unge Høyre hadde en gang en liten, ja liten, underskriftskampanje for å få fjernet ham fra TV! (mest spøkefult riktignok men...) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg mener å huske at Robin Hood var litt snaxy. Han var nok verd ganske mye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå