Gå til innhold

Menneskeverd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan ofte være langt bedre å se troll argumentere for sine tåplige argumenter enn å stenge tråden..

"Ja."

 

Dvs., her demonstrerer du klart og tydelig at du ikke fatter bokstavene på skjermen foran deg.

 

DISSE BOKSTAVENE "...lys nå trollene i bann.".

 

Ikke stenge tråden, ikke komme med en advarsel, ikke gi tilsvar, men å (LES NÅ BOKSTAVENE PÅ SKJERMEN FORAN DEG): "...lyse trollene i bann".

 

Jeg trodde virkelig det burde være lett å forstå hva jeg snakker om både her og i det foregående innlegget mitt.

 

La meg gjennta spørsmålet mitt (som du enda ikke har svart på):

 

Finnes det ingen grunner til å banne noen p-e-r-m-a-n-e-n-t?

 

 

Lenke til kommentar

JOKKE: Hva om en gutt i ungdomsårenene dreper en annen(overlagt). Mens gjerningsmannen soner straffen sin får han et helt annet menneskesyn, og blir Mor Teresa når han kommer ut igjen. Han redder utallige liv blant fattige...

Hvis han hadde blitt henrettet ville jo disse menneskene dø. Dersom det er mulig å TAPE verdi bør man nå absolutt ha mulighet å "VINNE" verdi. Med andre ord: man bør betale for det man har gjort, men det går an å forbedre seg..

Lenke til kommentar
Etter at en person har sitett å snakket dritt om meg i et år, og ikke tar noen lærdom ha blitt slått ned /av andre, ikke meg) da, er jeg redd man må snakke samme sprog og legge noen i bakken. Noen forstår bare da.

Han tar ikke lærdom av å bli slått ned, så derfor legger du ham i bakken for å få fram ditt poeng. Jeg liker retorikken i den :roll:

Lenke til kommentar
Du er faktisk mer patetisk enn jeg trodde...

 

Forøvrig så tror jeg det at han er selvsikker er noe som gjør at du blir missunnelig og du må kompansere dette ved å legge ham i bakken. Patetisk, patetisk, patetisk...

Don't feed the trolls, please.

 

@admins generelt:

Ta nå konsekvensen av at enkelte mennesker ikke har noe positivt eller konstruktivt å komme med, og lýs nå trollene i bann.

 

At administratorene ikke fatter hva som ligger i begrepet troll, og at denslags individer trekker ned, er meg en gåte.

 

Jeg forstår det bare ikke. Er det en ytterliggående "alle er like og har like stor verdi"-tankegang som løper løpsk, eller er det "ytringsfrihet tror jeg kanskje muligens kan bety at all verdens avskum står fritt til å spre dritt hemningsløst"-forståelsen?

 

Kan noen admins forklare hva som rører seg oppi hodene deres, når dem ikke klarer å sette en strek mellom punkt A "Denne personen ødelegger", og punkt B "Her hadde det kanskje vært en idé å gjøre noe"?

 

Beklager hvis jeg vinkler dette for negativt, men dette har jeg ikke kapasitet til å forstå.

Jeg synes også det er på tide at moderatorene griper inn. JoachimR har et helt groteskt menneskesyn, og absolutt ALLE emnene han starter er ene og alene ment for å provosere. Innleggene hans får blodet mitt til å koke, og jeg har vanskelig for å tro at dette bare gjelder meg.

Lenke til kommentar
Jeg synes også det er på tide at moderatorene griper inn. JoachimR har et helt groteskt menneskesyn, og absolutt ALLE emnene han starter er ene og alene ment for å provosere. Innleggene hans får blodet mitt til å koke, og jeg har vanskelig for å tro at dette bare gjelder meg.

Gutten er åpenbart på jordet. La gutten få forsvare standpunktene sine, så får vi se hvor lenge han klarer det. Forøvrig bryter han ikke retningslinjene.

Lenke til kommentar

Finnes alltid en slik type i politiske forum. Ihvertfall så er det alltid de samme argumentene, og det er samme provoserende fremtreden. Og de er alltid langt ute på høyresiden og elsker å snakke nedsettende om sosialister og generelt bare være uspiselig.

 

Lurer på om det er psykopat tendenser i slike personligheter. Men jeg er ingen ekspert på området.

Lenke til kommentar
Jeg synes også det er på tide at moderatorene griper inn. JoachimR har et helt groteskt menneskesyn, og absolutt ALLE emnene han starter er ene og alene ment for å provosere. Innleggene hans får blodet mitt til å koke, og jeg har vanskelig for å tro at dette bare gjelder meg.

Skjønner faktisk ikke at noen gidder å engasjerer seg i "Menneskeverd med 14-isser som krangler om rosa skjorte" diskusjoner. Har selv skrudd på imun-knappen for lengst.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig du, JoachimR, har startet disse trådene kun for å få igang en diskusjon. Hvis ikke, så må jeg bare si at jeg syns synd på deg. Med slike holdninger og minimal åpenhet for nye tanker, så vil du få det vanskelig videre i livet.

 

Jeg håper som sagt at disse postene dine kun er et forsøk på å få igang en diskusjon.

Lenke til kommentar

Uten å ha lest postens utvikling, tar jeg utganspunkt i startposten.

 

JoachimR anser mennesker som for å være en slags valuta. Noen er mer verdt, enn andre, og man bytter dem inn mot varer og tjenester. Når noe skjer med dem synker de i verdi, og taper balanse. Dette er virkelig av det sykeste menneskesyn jeg i mine dager har lest på de forumene jeg oppsøker.

 

Historien med den andre gutten i klassen din, befester det jeg trodde. Er dette en privatskole, er det verre å ta affære for skolen. KG eller OPG eller noe?

 

Det er på tide at Hardware.no-nettverket setter foten ned - tenk på alle menneskene som oppsøker disse fora gjennom dagen - og tenk hvor nedsettende en enkeltperson taler om så mange.

 

Og hvem er foreldrene - og hvor er barnevernet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...