2ARGVJUT Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Arbeidsdagens slutt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Veldig rent og flott bilde. Innbiller meg at du har jobbet en del med etterbehandling. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Nydelig bilde med flotte fargetoner. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Fint bilde av fjordingen, som jeg trodde hadde man, men det er vel jeg som ikke har peiling, vil jeg tro. Som Jarle antyder er dette neppe et "rett ut av kamera"-bilde. Ut fra en helt personlig betraktning ville jeg laget litt mer rom under hesten og kansje litt mer til venstre. Uansett, et nydelig bilde. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Dette er ingen fjording, men det spiller ingen rolle i denne sammenheng Stemningsfullt og nydelig bilde, men føler meg litt usikker på denne hesteskoen som drar veldig mye oppmerksomhet. Kanskje den kunne vært tonet noe ned? 1 Lenke til kommentar
2ARGVJUT Skrevet 27. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2018 Veldig rent og flott bilde. Innbiller meg at du har jobbet en del med etterbehandling. Jeg tar alle mine bilder i RAW format, så litt etterarbeid vil det alltid bli.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg