Tåka Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Og den "måtte" koste omtrent 2 ganger så mye som andre som man kan sammenligne med pga det er et Apple produkt! 3 Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Til den prisen burde den hatt full støtte for alt, ikke bare Apple Music. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Løp å kjøp er jo Apple. :-D 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 5000 Får 2,5 sonos one til den prisen, en smarthøytaler som faktisk fungerer. Lenke til kommentar
dragepappa Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Hvordan er denne mot Google Home Max da? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Hvordan er denne mot Google Home Max da? Tester jeg har sett sier at denne er hakket bedre, men at home max gir mer bass. Men, alle "de andre" er bedre ift smart delen, i tillegg til at de kan tilby deg ikke apple ting som spotify osv. Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Som høytaller er den nok best i klassen.... som smarthøytaller er den dum som et brød. Synd... mangelen på støtte av tjenester gjør at jeg heller velger å kose meg med mine Sonos One. Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 5000 Får 2,5 sonos one til den prisen, en smarthøytaler som faktisk fungerer. Den er ikke til salgs i Norge enda. Prismessig ligger den på 349 dollar. Tilsvarende 2700. Legger vi på momsen blir det 3375,-. De prisene du ser over er folk som importerer og selger den til blodpriser. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Får 2,5 sonos one til den prisen, en smarthøytaler som faktisk fungerer. Sonos One er ingen smarthøyttaler. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Får 2,5 sonos one til den prisen, en smarthøytaler som faktisk fungerer. Sonos One er ingen smarthøyttaler. Jo? Den har alexa pr i dag, og google i fremtiden. Langt smartere enn apple(ref tester) sin. Lenke til kommentar
Piggen555 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Søppel selger, bare det heter Apple, trist å se at også Tek kaster bort tiden med å teste håpløse produkter, neste gang kan dere vel teste noe billig og bra isteden for dyrt og dårlig. 2 Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Etter at Steve gikk bort er det dessverre merkbart i flere produkter at han ikke lenger sitter ved roret. Dette hadde aldri vært sluppet som ett produkt fra Apple om han fortsatt var i live Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Verdt å merke seg med Sonos One er muligheten til å tilpasse høyttaleren(e) ned digital romkorrigering. Stor forskjell, og jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av lyden, FØR romkorrigering. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Morsomt at dere kjøper et produkt som ikke er tilgjengelig i Norge enda, og hvor Apple er helt klare på at norsk heller ikke er støttet enda, for å så klage på at Norsk mangler, og at prisen er høy fordi en 3. part tjener masse penger på å importere produktet. Lenke til kommentar
Peer Deutchrian Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 det har ikke noe å si Lenke til kommentar
Peer Deutchrian Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 det er en a11 brikke på den. det er like kraftig som en macbook pro 2017 mod. Lenke til kommentar
GadgetBoy Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Vell Google Home XL spiller da langt bedre en denne... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 TEST: Apple HomePod Du kan kontrollere Apple Music, Apple Podcasts osv direkte på en iOS-enhet uten å benytte AirPlay ved å gå til kontrollsenteret, gå til avspillingsmenyen og gå nedover og velge rommet hvor høyttaleren står. Du kan kontrollere avspilling direkte her, men om du velger rommet med HomePod så kan du lukke kontrollsenteret og åpne Apple Music og du kontroller nå HomePoden og kan se avspillingskø, kontrollere volume og alt uten at du kjører AirPlay fra telefonen. Som høytaller er den nok best i klassen.... som smarthøytaller er den dum som et brød. Synd... mangelen på støtte av tjenester gjør at jeg heller velger å kose meg med mine Sonos One. Problemet med Sonos One er temmelig ræva mikrofon, den er langt dårligere til å høre kommandoer som gjør den ganske så irriterende i bruk. Har heller ikke full Amazon Alexa funksjonalitet som er litt skuffende. Verdt å merke seg med Sonos One er muligheten til å tilpasse høyttaleren(e) ned digital romkorrigering. Stor forskjell, og jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av lyden, FØR romkorrigering. Har massevis av Sonoshøyttalere selv og hos meg blir alltid lydkvaliteten merkbart tynnere og mer spinkel så fort jeg kjører True Play så jeg velger faktisk å ha dette deaktivert. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Problemet med Sonos One er temmelig ræva mikrofon, den er langt dårligere til å høre kommandoer som gjør den ganske så irriterende i bruk. Har heller ikke full Amazon Alexa funksjonalitet som er litt skuffende. Den har jo det meste, jeg savner iallefall ikke mye fram mine ift dot. Høytalerne er ok, så lenge en ikke spiller veldig høy musikk så klarer jeg meg fint iallefall. Brukes hele dagen. Men har forstått at apple er veldig gode her, så den skal de ha! Problemet er vell bare at den ikke gir så mye tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå