JMW Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kjæresten min sin PC er kobla opp mot høgskolen i vestfold sitt nett fra hybelen (internt nett) og derfra ut på internett... Når vi gikk fra pc'en i går var den helt oppegående... Men i dag mens ingen bruker den kommer det en skurrelyd i 1sec (sånn man har hører ved snøstorm på tv'en...) jeg slår på skjermen og nå har den restarta seg selv også står det "DHCP MAC ADDR: xx xx xx xx xx xx" også linja under står det DHCP (også søker den etter noe)..." også går det ca 30 sec så kommer det opp "Non-System disk or disk error, Replace and strike any key when ready".... noen som har anelse om hva som har skjedd og hvordan man kan fikse problemet? På forhånd takk!!! Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 PCen klarer ikke boote på harddisk, så den prøver å boote over nettverkskortet (som selvsagt timer ut). Får håpe du har en systemdisk og egne partisjoner for data .. Lenke til kommentar
JMW Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Puh.... Den starta normalt igjen... brenner viktige ting på en liten cd nå tenker jeg..hehe... Så mao.. har bare en hdd med alle viktige dokmenter på ... SKOLE OG SLIKT :-/ Hun har noe prosjekt arbeid og sånn som skal leveres på mandag... litt dumt å miste det nå da... Men takk for svar!!! God Jul Alle Hw.no brukere!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå