kenbel Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Hei. Jeg befinner meg i utlandet og en dokumentasjon trenger apostempel. Hava kan jeg gjøre da..mä jeg reise til norge for ä guøre set eller kan det løses Via posten.ambassaden hjelper ikke Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Hei. Jeg befinner meg i utlandet og en dokumentasjon trenger apostempel. Hava kan jeg gjøre da..mä jeg reise til norge for ä guøre set eller kan det løses Via posten.ambassaden hjelper ikke Har du noen lokalt i Norge og det er originaler så burde det gå ja. Usikker på om du får ordnet det via post Endret 24. mars 2018 av technicality Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Apostille. I Norge er det Fylkesmannen som er apostillemyndighet. Apostille settes kun på originale norske dokumenter som er notarialbekreftet. Det er mulig å få gjort det fra utlandet, men det er tidkrevende og risikabelt (med tanke på at du sender rundt originaldokumenter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå