Amber17 Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Hei Jeg har akkurat kjøpt 8 serien til Samsung og forventet et supert bilde da jeg har hatt både 7 og 8 serie tidligere, dog med 49 og 55 tommer. Når jeg nå fikk denne tv’n i hus ble jeg svært skuffet over bildekvaliteten. Bildet er uskarpt og klarer ikke henge med spesielt sport. Det er uklar rødfarge, uskarpt bilde, og ofte mye skygge ved raske bevegelser. Det ser ofte tåkete ut. Har forsøkt både film og standard innstillinger. Tv’n skal være kalibrert fra forhandler. - har forsøkt å Google og stille litt selv også Er det tv’n det er noe galt med eller er det at jeg bruker parabol? Parabol har fungert utmerket på 7 serie 55 tommer. Har forstått det slik at denne tv-en krever mye. Lurer på om jeg må levere tv’n på service eller gå tilbake til 55 tommer? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Skudd i mørke: Du har kjøpt den brukt fra noen som har funnet ut det samme? 1 Lenke til kommentar
Amber17 Skrevet 24. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Den er kjøpt ny på Elkjøp Setter også pris på om du kan svare på spørsmålet og ikke hvor tv’n er kjøpt Endret 24. mars 2018 av Amber17 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Da er det greit å reklamere. Endret 24. mars 2018 av Jada-jada Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Bare returner skiten på åpent kjøp. Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Hei Jeg har akkurat kjøpt 8 serien til Samsung og forventet et supert bilde da jeg har hatt både 7 og 8 serie tidligere, dog med 49 og 55 tommer. Når jeg nå fikk denne tv’n i hus ble jeg svært skuffet over bildekvaliteten. Bildet er uskarpt og klarer ikke henge med spesielt sport. Det er uklar rødfarge, uskarpt bilde, og ofte mye skygge ved raske bevegelser. Det ser ofte tåkete ut. Har forsøkt både film og standard innstillinger. Tv’n skal være kalibrert fra forhandler. - har forsøkt å Google og stille litt selv også Er det tv’n det er noe galt med eller er det at jeg bruker parabol? Parabol har fungert utmerket på 7 serie 55 tommer. Har forstått det slik at denne tv-en krever mye. Lurer på om jeg må levere tv’n på service eller gå tilbake til 55 tommer? Elkjøp har 30 dagers åpent kjøp. Reklamer og kjøp noe annet. Skal ikke være noe etterslep eller fargetrøbbel dersom en kobler en CD parabolmottaker til en slik TV. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Hei Jeg har akkurat kjøpt 8 serien til Samsung og forventet et supert bilde da jeg har hatt både 7 og 8 serie tidligere, dog med 49 og 55 tommer. Når jeg nå fikk denne tv’n i hus ble jeg svært skuffet over bildekvaliteten. Bildet er uskarpt og klarer ikke henge med spesielt sport. Det er uklar rødfarge, uskarpt bilde, og ofte mye skygge ved raske bevegelser. Det ser ofte tåkete ut. Har forsøkt både film og standard innstillinger. Tv’n skal være kalibrert fra forhandler. - har forsøkt å Google og stille litt selv også Er det tv’n det er noe galt med eller er det at jeg bruker parabol? Parabol har fungert utmerket på 7 serie 55 tommer. Har forstått det slik at denne tv-en krever mye. Lurer på om jeg må levere tv’n på service eller gå tilbake til 55 tommer? Elkjøp har 30 dagers åpent kjøp. Reklamer og kjøp noe annet. Skal ikke være noe etterslep eller fargetrøbbel dersom en kobler en CD parabolmottaker til en slik TV. Elkjøp har 50 dagers åpent kjøp.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Hvordan er bildet om du kjører noe skikkelig signal på den da? Tenker 4K gjerne med HDR. Inngangen dekoderen er koblet i står sikkert i sportmodus eller noe slikt tøv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Ville startet med å oppgradere til nyeste programvare fra produsent, resatt TV til "factory defaults", og satt den opp på nytt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 (endret) Husk og å sette parabolen i 1080P. Husker bestemor sin parabol fra canal digital gikk automatisk til 480p eller noe slikt når jeg installerte ny tv. Bildet blir helt grøt da. Endret 1. april 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Hei Jeg har akkurat kjøpt 8 serien til Samsung og forventet et supert bilde da jeg har hatt både 7 og 8 serie tidligere, dog med 49 og 55 tommer. Når jeg nå fikk denne tv’n i hus ble jeg svært skuffet over bildekvaliteten. Bildet er uskarpt og klarer ikke henge med spesielt sport. Det er uklar rødfarge, uskarpt bilde, og ofte mye skygge ved raske bevegelser. Det ser ofte tåkete ut. Har forsøkt både film og standard innstillinger. Tv’n skal være kalibrert fra forhandler. - har forsøkt å Google og stille litt selv også Er det tv’n det er noe galt med eller er det at jeg bruker parabol? Parabol har fungert utmerket på 7 serie 55 tommer. Har forstått det slik at denne tv-en krever mye. Lurer på om jeg må levere tv’n på service eller gå tilbake til 55 tommer? Du må passe på at din parabol må settes på 1080p. Og så må du være sikker på at den inngangen du bruker er den beste. Har hatt parabol fra CD i 20 år og Viasat 15 år. Aldri noe problem med bilde. Les bruksanvisningen til TV og bruk skikkelig HDMI kabel. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 (endret) Jeg tenkte å kjøpe ny tv. Har en 55" Samsung Smart tv nå. Men vil ha en større tv. Men hva skal jeg kjøpe? Er OLED, QLED og "vanelig 4k" å få kjøpt, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. hva anbefaler folk? Noen som kan dele sine erfaringer? vil aller helst ikke over 18 tusen. Endret 2. april 2018 av Rbk89 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Jeg tenkte å kjøpe ny tv. Har en 55" Samsung Smart tv nå. Men vil ha en større tv. Men hva skal jeg kjøpe? Er OLED, QLED og "vanelig 4k" å få kjøpt, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. hva anbefaler folk? Noen som kan dele sine erfaringer? vil aller helst ikke over 18 tusen. Lag egen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå