Gå til innhold

Vanishing Point

Arctic

Anbefalte innlegg

Originalen er fra 1971. De filmene jeg linket til er selvfølgelig denne. Nyinnspillingen er fra 1997, og handlingen er vel ikke helt identisk. 

Har forøvrig ikke sett den nye filmen, så jeg skal ikke uttale meg så mye om den.

Er det noen som vet hvor jeg får tak i den da?

Jeg lette også etter den nye filmen for en stund siden, men som du ser på denne linken, virker det som den ikke har kommet ut på verken vhs eller dvd, pga lave seertall. :( Om du virkelig vil se denne filmen, så sendes den nå og da på Tv2. Du kan sikkert sende Tv2 en mail å spørre når de sender den neste gang...;)

Kowalski: Vet du når/om orginalen kommer ut som region2 med ekstramateriell?

Den må isåfall kjøpes...:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
paradox: Jeg bestilte meg region 2-eksemplaret for noen dager siden, skal poste all informasjon her når jeg får den. Region 1 ventes mottatt tidlig februar, da postes ny og relevant informasjon om den.

Kjempebra!

Jeg har ikke akkurat så mye penger å rutte med for tiden, men det blir nok en stk dvd på meg ja. Om en av de har mer/bedre ekstramateriale, så går jeg nok for den. Så jeg takker for all mulig informasjon..:)

Lenke til kommentar
Den "Viggo Mortensen versjonen" er egentlig en mini-serie på 4 deler

Hmm, jeg viste ikke engang at det fantes en mini-serie. Jeg har bare sett den som en hel film. Så jeg vil tro at den miniserien er filmen som er kuttet opp i fire deler, for å så sendes som en serie..

Hvor har du sett den?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
paradox: Jeg bestilte meg region 2-eksemplaret for noen dager siden, skal poste all informasjon her når jeg får den. Region 1 ventes mottatt tidlig februar, da postes ny og relevant informasjon om den.

Region 1 har jeg ventet litt med å bestille, og region 2 var like lite spennende som vhs-versjonen jeg har. Men fin kvalitet da :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
så sender de orginalversjonen... Jaja, da for jeg vel vente et år til eller no  :ermm:

eller 2 månder, Døden bak rattet med Viggo går på tv2 kl 00.55 i kveld

Edit: hehe nei de sender vist orginalen fra 70-talet akkurat som sist gang,

selv om det var bilde av viggo på program-greien jaja

Endret av steffe
Lenke til kommentar

Nå mens tråden allerede er bumpet - jeg har skaffet til veie den utgaven av Vanishing Point som inkluderer kommentarer fra regisssøren. Har dog ikke rukket å se filmen med kommentarspor enda.

Da har jeg tre eksemplarer av originalfilmen. Vi får håpe det ikke kommer flere jallautgaver med null ekstramateriale.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nå mens tråden allerede er bumpet - jeg har skaffet til veie den utgaven av Vanishing Point som inkluderer kommentarer fra regisssøren. Har dog ikke rukket å se filmen med kommentarspor enda.

Det har jeg også! Mye bra på den R1 - som egentlig var to utgaver (us og uk) med 2 ekstrascencer hvor vi ser den mystiske dama som Kowalski plukker opp.

Komentarsporet inneholdt forøvrig også endel snacks :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...