Zamoht Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Jeg savner noe så enkelt som en neste side knapp dersom det er flere enn 1 sider med svar på et emne. Mulig å få til? Jada jeg vet det går fint å trykke på tallene, men en "->>" knapp er enklere å forholde seg til.. Mvh Thomas Nilsen Endret 13. desember 2003 av Zamoht Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Helt enig, var på tur å legge inn enn lignende innlegg. Savner den, mye enklere å trykke en neste kanpp, en å sikte på tallene Lenke til kommentar
bernini Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Også helt enig, jeg trykker alltid på "Siste »". Hadde vært mye bedre med en pil eller neste/forrige og så flyttet den "Siste »" litt unna. - gordito Lenke til kommentar
Azton Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Enig, savner den knappen der.. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 me 2, men var litt redd for at folk skulle kritisere meg for å være lat, så jeg lagde ikke en post. btw, er bare litt lat Lenke til kommentar
bambam Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 De late som kommer seg frem i verden, hvem tror dere ikke gadd og bære på stash og fant opp hjulet? Savner forresten også den knappen Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jau, det villa berre vorre lekkert ^^ Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 La oss få den tilbake! Liker ikke å konsentrere meg om å treffe riktig tall. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ja så absolutt Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Vi vil ha Neste knapp! Vi vil ha Neste knapp! Vi vil ha Neste knapp! Vi vil ha Neste knapp! Vi vil ha Neste knapp! Vi vil ha Neste knapp! Vi vil ha Neste knapp! Lenke til kommentar
fredde Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jepp, savnet den for 2 minutter siden....Er det enkelt å få til så kom med den Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Heh... Lenge siden jeg har sett på dette emnet, men det virker som om forslaget mitt slo an.. Lenge leve oss late! Selv om dette faktisk ikke har med latskap hos brukerene å gjøre, men rett og slett brukervennlighet! Noe jeg synes det "nye" forumet mangler på flere steder.. F.eks den nye søkefunksjonen.. liker den IKKE! IKKE! IKKE! huff.. må få ut litt agresjon... Får håpe noen Admins eller andre ansvarlige leser denne posten da.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Fortsatt ingen svar fra forumansvarlige her... jeg venter fortsatt på knappen min! Er det i det hele tatt mulig å legge til i invision? Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Må bare slenge meg på fordi jeg akkurat er ferdig med å bla meg gjennom 76 sider på et emne i det tyske forumet til "PC-Max". Blir litt svimmel av å lete etter de riktige tallene etterhvert... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Savner en slik knapp jeg også. Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 SÅnn knapp vil jeg også ha! kjekt å bare trykke på en "neste" istedenfor å trykke på "1,2,3" Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Knall forslag, stemmer på en Neste knapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå