Beernuts Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Lurte på om det var Kvinner & Klær jeg leste nå... :-( Haha! Det må vel være det mest diskriminerende bladnavnet der ute i dag! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Hva slags drikke er best til vafler? Burde vel sjekke det og! "www.tek.no" Test av vaffeljern... Hvilken melk er best å bruke i røren forresten?Kommenterte på tk.no-siden. Ser nå det er en reprise, og jeg tenkte visst det samme sist innlegget var ute... ;-) Endret 20. april 2019 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Casey Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Denne tråden tror jeg har verdensrekord i sutring! Vil gjette at det bare er eldre norske menn som har skrevet. Gudbedre, for en berme.... 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Denne tråden tror jeg har verdensrekord i sutring! Vil gjette at det bare er eldre norske menn som har skrevet. Gudbedre, for en berme.... Så du syns vaffeljern er aktuelt på ei tek-side? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 (endret) Så du syns vaffeljern er aktuelt på ei tek-side? Ett vaffeljern er faktisk ett resultat av teknologi. Så ja. simpel og grunnleggende teknologi ja, men fortsatt teknologi. Endret 19. april 2019 av Kron Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 (endret) Redigert: Kommentaren ble fullstendig meningsløs etter moderators rydding... Slett denne også! Endret 21. april 2019 av Surfern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 (endret) Moderatormelding Syv korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 20. april 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Jeg er så heldig at jeg har traktorvaffeljern. Det fungerer faktisk upåklagelig. Endret 24. april 2019 av Lynxman 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå