VRK18 Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Noen som løser denne? Endret 24. mars 2018 av VRK18 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Siste... Edit: Ta første rekke, flipp vertikalt. XOR med andre rekke. Eneste svaret med perforert midtlinje er F. Endret 24. mars 2018 av pifler 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Heller lykkelig som idiot, enn å bli frustrert av IQ-tester. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Lett, den nede til høyre.. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 25. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2018 Siste... Edit: Ta første rekke, flipp vertikalt. XOR med andre rekke. Eneste svaret med perforert midtlinje er F. Smart! Hva er din IQ? Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Bæh, for sent ute. Allerede løst ser jeg Lurer på om jeg hadde den der på testen da jeg tok den, eller om jeg kjenner den igjen fra en annen plass. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Stort sett alle de på nett i det minste ser ca like ut, samme system.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Og jo fler du tar, jo bedre blir du, og høyere IQ får du. Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Og jo fler du tar, jo bedre blir du, og høyere IQ får du. Njaaaa, du klarer maks å trene deg til 4-5 poeng. Og det handler strengt tatt bare om å få "tatt ut maks" på testdagen. 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Siste... Edit: Ta første rekke, flipp vertikalt. XOR med andre rekke. Eneste svaret med perforert midtlinje er F. Smart! Hva er din IQ? Jeg har faktisk tatt "ekte" tester (WISC/WAIS), men de har et litt snevert område til at jeg kan vite helt sikkert ... de "normale" er mest for å finne ut om man er i normalområdet. ~135 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Noen som løser denne? Mønsteret går vertikalt. Det er altså kolonner som henger sammen, ikke rader. Øverste mønster blir snudd opp ned. Midterste mønster legges oppå øverste mønster. Strekene som overlapper hverandre viskes ut. At linjen er stiplet betyr at litt av streken viskes ut, du får altså en ny stiplet linje i svaret. Så riktig svar blir ruten helt nede til høyre. IQ-tester dreier seg om å gjenkjenne mønster, det er en øvelsesak. Øver du på IQ-tester vil du bli god på å løse de, men jeg tviler på det oversetter til å hjelpe deg noe som helst i det virkelige liv. Endret 26. mars 2018 av IntelAmdAti 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Noen av løsningene er så innviklede at du må ha en langt fremskreden personlighetsforstyrrelse for å finne dem. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Noen av løsningene er så innviklede at du må ha en langt fremskreden personlighetsforstyrrelse for å finne dem. Man trenger bare å klare å se sammenhenger mellom ting Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Noen av løsningene er så innviklede at du må ha en langt fremskreden personlighetsforstyrrelse for å finne dem. Haha. Anser du høy IQ som en personlighetsforstyrrelse? 1 Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 IQ-tester dreier seg om å gjenkjenne mønster, det er en øvelsesak. Øver du på IQ-tester vil du bli god på å løse de, men jeg tviler på det oversetter til å hjelpe deg noe som helst i det virkelige liv. Man kan kanskje øve seg til 4-5 poeng, men forskning viser at man greier ikke mer enn det. Å løse IQ-tester i seg selv hjelper deg ikke med noe i det virkelige liv. Men å ha høy IQ er helt klart en fordel. Man lærer raskere, analyserer raskere, ser sammenhenger som andre kanskje ikke ser. Alle nyttige egenskaper å ha i det virkelig liv. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 IQ-tester dreier seg om å gjenkjenne mønster, det er en øvelsesak. Øver du på IQ-tester vil du bli god på å løse de, men jeg tviler på det oversetter til å hjelpe deg noe som helst i det virkelige liv. Man kan kanskje øve seg til 4-5 poeng, men forskning viser at man greier ikke mer enn det. Å løse IQ-tester i seg selv hjelper deg ikke med noe i det virkelige liv. Men å ha høy IQ er helt klart en fordel. Man lærer raskere, analyserer raskere, ser sammenhenger som andre kanskje ikke ser. Alle nyttige egenskaper å ha i det virkelig liv. Interessant, det var jeg ikke klar over :-) Har alltid tenkt det finnes mange former for IQ som musikalsk IQ, kunstnerisk IQ, sosial IQ og så videre og at akkurat det å kunne kjenne igjen mønster er svært overvurdert og at IQ-tester derfor på ingen måte gir et fornuftig anslag på dine evner. Men jeg kan godt tenke meg at høy IQ gjør deg godt egnet som ingeniør i et teknisk fag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Hvis du begynner å spørre hva høy IQ kan brukes til, kommer du fort ut på dypt vann. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det er viktig å vite at man får 35% straffeutmåling om man henger seg opp i sin egen IQ, og 15% ekstra om man også har funnet ut sin egen IQ på diverse tester på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå