soft Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvor jeg kan få "chippet" eller modda min PS2 ?? Og er det noen som vet om det går greit å kopiere "kopierte" PS2 spill ? Har akkurat kjøpt DVD bremmer. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 tror du er litt på tynne is med disse spørsmåla her men, jeg ville sendt maskina til hamar.no jeg(dyrt men bra) Lenke til kommentar
supermodps2 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jaaaa her er noe jeg har nettopp gjort.....Gå inn på www.ezelectronics.no/webshop Det koster noe rundt 1300kr tilsammen(med at du sender den bort til de) Kjøp DMS3...det er en stor feil hvist du kjøper noen andre(dms3 kjøpte jeg den er rå) han som chipper gir også 6månders GARANTI....Jaaa....brenning av PS2 spill går enormt fint det er bare og bruke den nyeste versjonen av NERO BURNINGROM og trykke copiere en dvd....så virker det PS! det er lurt og bruke den minste hastigheten Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jaaaa her er noe jeg har nettopp gjort.....Gå inn på www.ezelectronics.no/webshop Det koster noe rundt 1300kr tilsammen(med at du sender den bort til de) Kjøp DMS3...det er en stor feil hvist du kjøper noen andre(dms3 kjøpte jeg den er rå) han som chipper gir også 6månders GARANTI....Jaaa....brenning av PS2 spill går enormt fint det er bare og bruke den nyeste versjonen av NERO BURNINGROM og trykke copiere en dvd....så virker det PS! det er lurt og bruke den minste hastigheten Mulig jeg tar feil men dette høres ut som snikreklame! Syntes det var rimelig dyrt også, tror man kan finne folk som gjør det langt rimeligere! Dessuten er du litt ute å kjøre med å komme med slik info på forumet (ikke sagt da at jeg støtter at man ikke skal få lov til å diskutere det... ) Lenke til kommentar
supermodps2 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 b_cybe (du kan bare skjekke litt rundt sånn som jeg har gjordt i evigheter for og finne det billigste så bare ikke prøv deg Lenke til kommentar
redflame Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) denne var ikke meninga.. Endret 15. desember 2003 av redflame Lenke til kommentar
soft Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Takk for alle svar, men som det står jeg kunne tenkt meg å finne et sted i oslo eller omegn som jeg kan levere den til, og hels hente dagen etter :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå