8DX8QO0Y Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Hvis du bor et sted det er nesten 2 timer ventetid på bestillingen din, er det da marked for flere fastfood restauranter? Skulle tro det.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Høres ut som en veldig ineffektiv sjappe. Selv i perioder med masse trøkk på den mest populære fastfood-restauranten i området her tar det maks 20 min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Ventetid aleine er ikke nok datagrunnlag til å gjøre en lønnsomhetsanalyse. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Ok. Heh, dum som jeg er tror jeg at jeg hørtes misfornøyd ut med servicen, jeg fikk jo ikke til å si at jeg driter i å bestille i kveld fordi jeg sannsynligvis har sovnet før de kan levere. Endret 14. april 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Klumpfot Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Hvis de yter maks, og det er ofte slik, så tror jeg det. Men det kan være fordi de ikke orker å forte seg også. Feks om det går dårlig og sjefen er grepet av resignasjon. Det er sikkert mange mulige forklaringer. Men det er noe rart med mennesker, som jeg har lagt merke til, og det er at jo bedre det går jo mer øker man innsatsen, og hvis det går dårligere og dårligere så gir man mer og mer opp. Det går jo bra om man gir jernet, og motsatt om man ikke orker, såklart, men det er noe med hvordan man reagerer på suksess og nederlag som kanskje er litt motsatt av hva som er fornuftig? Og det som gir så stor forskjell mellom vinnere og tapere... det er høna&egget, ikke bare det at hvis man står på så gir det resultater. Det er liksom med kapteinen som går med med skuta... han forkler det som heroisk, men det er bare at han ikke orker å sette seg i livbåten og sannsynligvis aldri få en ny skute... han er som en alkoholiker. Men dette er noe alle mennesker har i seg. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 2 timer på nok være om de skal levere Tviler på at noen har så lang ventetid om du henter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå