Smedsrud Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Her bugner det av testvinnere og gode produkter.ANBEFALING: Disse spilloppgraderingene anbefaler vi for «påskegamingen» Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 er de tikke litt skivebom å anbefale M2 til gamere? Man vil jo merke størt forskjell på M2 kontra vanlig "gammeldags" SSD ved skriving av store filer. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 er de tikke litt skivebom å anbefale M2 til gamere? Man vil jo merke størt forskjell på M2 kontra vanlig "gammeldags" SSD ved skriving av store filer. Er vel ganske lite man merker stor forskjell på med M2 vs SSD fra egen erfaring ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Gamingheadset? Spar heller pengene på ordentlige headset og ev. modmic. Lenke til kommentar
Simsim9 Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 er de tikke litt skivebom å anbefale M2 til gamere? Man vil jo merke størt forskjell på M2 kontra vanlig "gammeldags" SSD ved skriving av store filer. Kommer veldig an på hvilke spill du spiller. I spill som World of Warcraft med mye loading screens merker jeg betydelig forskjell på både opp oppstart i spillet 2 Lenke til kommentar
Therealkorris Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Fin artikkel, ønsker gjerne flere slike artikler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 er de tikke litt skivebom å anbefale M2 til gamere? Man vil jo merke størt forskjell på M2 kontra vanlig "gammeldags" SSD ved skriving av store filer. Kommer veldig an på hvilke spill du spiller. I spill som World of Warcraft med mye loading screens merker jeg betydelig forskjell på både opp oppstart i spillet Jeg har selv denne, og brukeropplevelsen i windows er helt latterlig...du kommer raskere inn windows enn bios. Og generell loading er en del raskere ja. Den koster heller ikke så mye mere enn vanlig SSD. Uten tvil verd pengene. Og ja, stor forskjell i spill som har en del loading, som wow feks. Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Man kan altså kjøpe et GTX 1080 til ca 5500-6000 kroner. Jeg vet det er gammel teknologi, og heller ikke 11 GBpS minne, men jeg tror allikevel jeg ville valgt det istedenfor GTX 1070ti. Inntil helt nylig var disse billigere 1080 også lagervare. Så i anbefalingen for grafikkort kunne man kanskje skutt inn en bisetning om dette. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Jeg anbefaler hodetelefoner som ikke er laget for gaming som Sennheiser, Audio Technica osv. Og prøv noen flere merker på tastatur som f.eks Ducky, Das Keyboard osv. Har selv en Ducky Shine 6 og den har langt bedre kvalitet en mitt "gamle" Corsair K70 tastatur. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Om du ikke har stort behov for nytt skjermkort nå bør du heller vente. Dumt å kjøpe nytt skjermkort nå rett noen måneder før ny nvidia generasjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå