Gå til innhold

Merklig av telebutikken

Anbefalte innlegg

Avbestilte i går min ordre fra Siba.no, da jeg ikke maktet å kommunisere med svensker hele tiden. Bestilte heller fra telebutikken.no. I det jeg trykte "send" fra kassemenyen, kom det en beskjed opp på skjermen: "Din ordre blir behandlet, vennligst ikke trykk igjen." Så så jeg at antallet telefoner av den typen jeg hadde bestilt sank fra fire til tre, men så kommer problemene; Jeg har nemlig ikke fått noen som helst ordrebekreftelse fra telebutikken, har sendt både mail til dem og prøvd å ringt utallige ganger uten at noen tar telefonen. En annen merkelig ting er at det på siden står at all betaling skjer med VISA. Jeg måtte ikke oppgi noe som helst kortnummer før jeg la inn bestillingen. Og har som sagt heller ikke fått noe respons. Arbeider de ikke på lørdager? Hadde vert litt rart om de ikke gjorde det.

Uansett, noen andre som har erfaring med telebutikken? Er det vanlig at de er treige med ordrebekreftelser og at de ikke tar telefonen på lørdager? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg bestilte en Nokia 3510i med abonnement der. Det var litt problemer. Det sto at de kom hjem til han med mobilen, men da de egentlig skulle komme hjem til han, så sa de at de hadde vært og at det ikke var noen hjemme. Han hadde vært hjemme hele dagen, så da løy de om det. Han fikk mobilen litt senere etter at han hadde ringt de da. Du må betale med kort og oppgi kortnummeret ditt tror jeg.

Lenke til kommentar
Det lettaste er vel å ringe 815 22 518 som står på deira websider eller epost [email protected],

anderslien: eg trudde ikkje at nettbutikkar leverte sjølv, er du heilt sikker at det ikkje var gode gamle posten som hadde "prøvd" å levere. For det har eg opplevd nokre gongar sjølv.

mvh

JanEirik

Jeg husker ikke, fordi det var kameraten min som hadde kjøpt seg Nokia 3510i der... Kan hende at det var posten som gjorde en feil eller glemte det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...