cbcb Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Heisann . Som dere vet så er det mange som klager på Steam/cs 1.6. jeg har et stort problem med at steam bruker opp hele linjen min og det fører til at jeg må reinstallere Steam og da funker det en stund før den begynner å "sluke" linjen igjen. Noen erfaringer ? Hvilken linje jeg har er uinteressant. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 la steam oppdateres? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) trodde det var bare jeg som hadde hatt det problemet! Stressa fryktelig med det der Det funker nå hos meg, men da har jeg fjerna virus reinstalla windows og steam... vet desverre ikke hva det kan vaere Men har du rette instillinger på rate cl_cmdrate og cl_updaterate ? skal vaere på 25000 101 og 101 HVIS du har grei hastighet... jeg har 700 hvis ikke det virker sett cmdrate på 20/30 istedetfor 101 Håper det hjelper ettersom jeg vet hvor ufattelig irriterende det er Endret 13. desember 2003 av So Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Få deg bedre linje? Hadde ikke forundra meg om du satt med 56K modem.. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Okej , jeg er ikke akkurat "n00b" innen data og jeg har spilt cs såpass lenge at jeg vet hvilkene instillinger jeg skal ha på cmd, updaterate og rate osv . linjen virker helt greit , men det er bare det at av og til så tar steam opp hele kapasiteten slik at jeg får 100-500 i ping på norske servere som jeg vanligvis har 10-25 i ping på . Endret 14. desember 2003 av cbcb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå