TMB Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Hei! Ifm. boligkjøp har banken min innfridd et billån jeg har i en annen bank. Ser dog at de har innbetalt 1382,- for mye. Hva skjer med disse pengene? Får jeg de utbetalt til min konto? Ja, det letteste er å spørre banken(e), men nå er det helg så lurer på om noen vet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Har du brukskonto i begge to bankene? Endret 23. mars 2018 av Jarmo Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2018 Jeg er ikke "bankkunde" i banken hvor jeg har billånet, kun i banken som jeg har boliglånet i. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Da vil bankene gjøre opp mellom seg, tipper jeg. Og du får godskriving på kontoen i din vanlig bank. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2018 Forfatter Del Skrevet 1. april 2018 (endret) Sånn til info om noen skulle lure på det samme, så kom pengene inn på den kontoen jeg vanligvis betalte regningene fra, tilbakebetalt fra banken jeg hadde billånet i Endret 1. april 2018 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå