Gjest medlem-465396 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Hei Jeg vært i komunen og fått to journals som er min og var skrevet ut i samen sted, tid , sekunden, man skrevet av to forskjellige personer . Jeg søprte ikke om dette fordi jeg lese ikke norsk. Nå jeg brukt google translator og se at denne journalet innkludert feil fakta om meg. bege to. må jeg klage på dette ? til lensmann kontor? Endret 23. mars 2018 av medlem-465396 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Ta kontakt med legen din for å få det rettet opp. Eller sykehuset dersom det er snakk om sykehus, noe jeg antar det ikke er ettersom du har hentet dette hos komunen. https://helsenorge.no/pasientjournal/hjelp-for-innsyn-i-pasientjournal Lenke til kommentar
Gjest medlem-465396 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Dette er ikke legen journal. komune Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Du skal ta kontakt med den som er journalansvarlig på den avdeling der journalen ble skrevet. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Be om å få det oversatt dersom det er mulig. Så kan du lese det skikkelig og sende inn en klage som blir så korrekt som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå