Gå til innhold

Nas har krasjet

Anbefalte innlegg

Har en Readynas duo2, denne har jeg ikke fått liv i på lange tider, dvs den funker, å min musikkstreamer som står i stua fikk hente ut musikk, men har ikke klart å komme meg inpå Nas med nye pc jeg bygde for 1,5år siden. kom innpå nas via RAIDar i dag, men fikk ikke gjort noe. mistenker jeg har kødet til for mye i alle forsøk på få den opp på pc, så jeg tok en ful tilbakestilling til fabrikk.  gjorde som bruksanvisningen. det tok en 6-7timer før den inne i RAIDar stod som klar. 

Men nå har jeg ikke nubesjangs å få logget på eller noe som helst for å sette den opp. Brukernavn å passord jeg logget på med tidligere i dag funker ikke, å default bruker/passord *admin + password* funker heller ikke. Har prøvd å tilbakestille enda en gang, men samme resultat.  RAIDar sier den er ok osv. men hjelper lite når den ikke lar meg logge på for starte oppsetting..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er enkere fortalt.

Har tilbakestilt til fabrikk innstillinger.

Ved oppstart søkes nas opp i RAIDar. Finner den her.

Prøver logge på. Men får ikke logget på for å starte installasjonen.

Har prøvd med bruker id og passord som er satt fra fabrikk, også prøvd med bruker id og passord fra før tilbakestilling.

Lenke til kommentar

Får du feilmelding ved pålogging? Eventuelt hvilken feilmelding?

Nei får ikke feilmelding. Etter skreve inn bruker id å passord. Så fort jeg trykker enter så hopper den tilbake til blanke felt å ber meg taste inn bruker id å passord. Samme måte den har reagert før dersom jeg hastet feil passord eller bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...