Gå til innhold

Musa mi henger..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:laugh: Beste topicen på lenge! x'D

Men til problemet, du sier det er en optisk mus? Kan være at underlaget ikke passer da. En optisk mus registrerer små forskjeller i underlaget for bevegelse, hvis du beveger den så fort at den ikke klarer å registrere disse forskjellene så vil naturlig nok musen stoppe opp. Prøv å bytt musmatte evt, legg den på et papirark og se. :)

Lenke til kommentar
:laugh: Jaja, har icemat black da, men skal skjekke om den virker på den gamle gode snurre sprett matta jeg :ermm: ............................................................. Nei det gikk ikke :cry: Heller ikke på hvitt ark.... Har en kamerat som hadde det samme problemet med sin Intellimouse 3.0 :) Men når han installerte drivere funka den supert uten slenging og henging :dontgetit: Kanskje jeg skal prøve å lade musa no'n timer :) Har ikke lada den på maange dager.... Men bare kom med innlegg allesammen :)
Lenke til kommentar

Her er musa di testet.

Ser ut til at pcplus hadde litt problemer med lag og henging med den, og påstår det er pga at den er trådløs. Det skal sies, jeg hadde ingen problemer med dette på min Logitech Cordless (den som fulgte med mus/tastatur-pakken som var så populær en stund). Skal dykke litt dypere ned i problemet, og poste igjen hvis jeg finner noe. :)

Lenke til kommentar

Hei, først må jeg bare få gratulere dere med å ha prestert 14 smilies på 3 innlegg...

Hvis det er en tråløs optisk mus du har er det desverre ikke mye dy kan gjøre,

du er i midlertidig heldig hvis du i det hele tatt kan bruke musen din på icemat'en etter det jeg har sett og opplevd..

En kamerat hadde en tråløs optisk mus, da han prøvde denne på icemat'en sin funket det ikke i det hele tatt! (ikke spør hvorfor)

Hvis du ikke har en tråløs optisk derimot så kanskje det er noe tull med musen?

Ellers stemmer nok det som Taacritan skrev.

Lenke til kommentar

Hadde akkurat det samme problemet med min Logitech Cordless Mouseman Optical. Den hang seg opp og beveget seg frem og tilbake når jeg bevegte den fort. Og dette er jo heller ingen billigtrAdlOs.

Byttet så til M$ Intellimouse 4.0, og jeg merka ganske stor forskjell i bAde windows og CS :D.

En kamerat prOvde sin Intellimouse 3.0 pA den andre Pc`en min med Windows Millenium, og der hadde han akkurat det samme problemet. Den hang seg i Windows nAr han bevegte den for fort :no: .

Ser neste ut som et window/driver problem :devil:

Forresten, hvilket windows har du?

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
musa til dama er veldig kresen

Hehe... kunne ikke dy meg... måtte redigere litt. Fy på lanken til meg selv, den var barnslig og dum :fun:

Siden den er optisk og trådløs (og ikke bluetooth!?) så er det flere ting som kan spille inn i tillegg til underlaget. Det kan være andre radiosignaler som forstyrrer, typisk andre muser, har du en nabo på andre siden av veggen med trådløs mus kanskje. Har du prøvd å skifte frekvens? Det pleier å være fra 2-5 frekvenser på dem. Det kan også være ting i rommet, store magneter f.eks. som forstyrrer.

Til min trådløse Trackman FX så ligger mottakeren i en hylle i skapet over PC'n. Noen dager kan den oppføre seg slik du beskriver, da må jeg åpne skapdøra på gløtt, så blir det med en gang bra igjen, så prøv å flytt litt rundt på mottakeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...