oivindwold Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Hei. Jeg har nå hatt pc'en på verksted mer i 2018 enn jeg har hatt den hjemme. Siste gang jeg opprettet serviceordre var 15.2 De har den enda nå over 5 uker etterpå. Og de har hatt det noen uker tidligere i år. Etter et kjapt google søk så leste jeg at en har krav på ny eller pengene tilbake etter 6 uker. Stemmer dette ? Totalt i år har de hatt pcen ca 8 uker. Men først 3 uker. Og nå 5 uker. Endret 23. mars 2018 av oivindwold Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Har du hatt noen dialog med verkstedet og fått noen begrunnelse for hvorfor det tar lang tid? 1 Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 2. april 2018 Forfatter Del Skrevet 2. april 2018 Har du hatt noen dialog med verkstedet og fått noen begrunnelse for hvorfor det tar lang tid? Hei ! Har fått den tilbake nå. De hadde klart å ødelegge kabinettet (delen med tastatur). Så måtte bestille nytt. Men kan ikke klage da alt på pcen er nytt nå utenom skjerm. minne og harddissker. Men de har glemt å koble til snurredisken. Så den må inn en runde til. Lenke til kommentar
Mestønsket Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Jeg venter for nesten 4 uker... De fikser tastaturet på HP-en bærbar pc. Et tastatur. 4 uker. Jeg skal aldri kjøp hos El-kjøp igjen. Jeg vet at de fleste butikker ar sånn, men er det et unntak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå