RolfA Skrevet 23. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2018 Hvor finner jeg denne updaten? Sønnen i huset vil gjerne laste ned å spille Xbox one-spillene sine på pc'n. Har prøvd div guider, men får det ikke til. Anybody? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2018 Hvorfor skal dere ha en gammel windows 10 versjon (1607) <— makes no sense. Det finns nedlasting av den siste (1709) ved å bruke media creation tool omtalt her https://www.windowscentral.com/how-get-windows-10-anniversary-update 1607 Avvikles 10 April så det spørs hvor lenge dere kan ha den uten at den tvangsoppdateres. https://support.microsoft.com/nb-no/help/13853/windows-lifecycle-fact-sheet Men er bare å søke http://www.lmgtfy.com/?q=windows+10+1607+downloads Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2018 Hvor har du fått det fra at du kan spille Xbox-spill på PC? Eneste måten du får til det er hvis du har en Xbox one som du streamer spillet til pcen med. Alt dette får du støtte for bare ved å kjøre vanlig windows update. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Gratis spill er bare å laste med fra windows store . Krever at du har Microsoft Konto tilknyttet din windows 10 installasjon. Man kan også ha en XBOX game bruker uten å ha XBOX konsoll (som meg). Noe som kom med windows 8. Endret 23. mars 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2018 Gratis spill er bare å laste med fra windows store . Krever at du har Microsoft Konto tilknyttet din windows 10 installasjon. Man kan også ha en XBOX game bruker uten å ha XBOX konsoll (som meg). Noe som kom med windows 8. xboxkonto.JPG Games Anywhere hvor du får en windows-versjon av Xbox-spill du eier er jo en litt annen ting, da er det ikke Xbox-spillet du spiller men en windows versjon av spillet som også kommer til Xbox. Hele Xbox biblioteket er ikke tilgjengelig via windows store. Lenke til kommentar
RolfA Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2018 Har Xbox-konto og skal da kunne spille alle xbox-spill merket med play anywhere på pc'n? Windows 10 versjonen jeg har er 1709. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2018 Da er det bare å gå inn på Microsoft Store(program som er installert som standard) på pcen, logge på med Xbox-kontoen og laste ned spilla. Dette skal fungere ut av boksen på alle windows 10 versjoner. Lenke til kommentar
RolfA Skrevet 27. mars 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2018 Hvor har du fått det fra at du kan spille Xbox-spill på PC? Eneste måten du får til det er hvis du har en Xbox one som du streamer spillet til pcen med. Alt dette får du støtte for bare ved å kjøre vanlig windows update. Da lærte du noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå