sirpetterjones Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Jeg bare fatter ikke hvordan de kan gi XIII en 5'er. Det er ihvertfall det verste spillet jeg hat lastet ned til mobil. Du kan huke deg ned.. da dør du aldri.. ganske teit. Og det er rundet på 30min. Endret 13. desember 2003 av sirpetterjones Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 var med å tyeste det. jeg syns det faktisk var ganske gøyt! greit, runder det fort. men ka så? det er jo gøyt! GOD JUL Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Var du med og lagde testen for amobil? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ja, jeg og jorn:-D vi joobet der i arbeidsuken. ganske så digg og jobbe der faktisk! kule folk som driver amobil! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Digg? Du liker det ordet ser jeg... Hehe Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jepp, ganske digg!! det er jo digg å ha det digg vel? eg digger å ha det digg vertfall.. gjør ikkje du det då? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Herreminhatt... Men var du med og satte karakterene også? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hehe.. ja, hadde arbeidsuke der så gjor en del ting. var med på bluejacking og.. men den skrev de. vi skrev ingenting om den. ja. var med å sette karakter! hva da? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Vi var med å sa hva vi syntes om spillene, men jeg tror ikke hovedkarakteren er fra oss... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hehe..ja, hadde arbeidsuke der så gjor en del ting. var med på bluejacking og.. men den skrev de. vi skrev ingenting om den. ja. var med å sette karakter! hva da? Med på bluejacking artikkelen eller at dere bluejacka? Kan ikke se noen sted i den artikkelen at de bluejacket noen. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 vet. ene dagen gikk vi litt rundt og prøvde å bluejacke noen folk. fikk tatt noen. men fikk ikke tatt bilde av de.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det eneste java-spillet jeg synes er noe særlig gøy er Cave2... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fikk meg "prins of persia" i går, rått spill! Må si jeg er litt uenig i at det fikk en 3`er. Var spesielt uenig i dette: "for høy vanskelighetsgrad til at det ble morsomt å spille i lengden." Det er kun to ting jeg har å utsette på "prince of persia" det er litt enkelt. Runda det på under en time i går og dette er jeg enig med dere i: "Testpanelet likte spillet de første minuttene med Prince of Persia, men gikk raskt lei av den repetitive spillingen" Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det eneste Java spillet du trenger er Tetris ! Genialt enkelt ganske enkelt genialt (som de sier....vel) ho ho Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 PoP er da ganske kjedelig det også? Jeg synes Summer Games og Extended Operations: Splinter Cell er best. Hm.. må være gøy å jobbe for amobil. Hvor er det de holder til? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det eneste Java spillet du trenger er Tetris ! Genialt enkelt ganske enkelt genialt (som de sier....vel) ho ho helt enig.. men må liksom spille det på N6600 eller noe Men men,skal prøve og laste ned nå jeg får synca 6600'en litt senere i jula:) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 syns snake via bluetooth på 6600 var gøyt Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Det eneste Java spillet du trenger er Tetris ! hehe, hadde en kort periode et tetris spill på m55`en min, det var gratis fant det på club-siemens, men det var så fullt av bugs at det var hellt ille hver gang jeg fikk mer enn 200 poeng klikka hele greia, klossene kom mye fortere og plutselig ble noen klosser borte i løse luften, fikk heller ikke alltid poeng når jeg fikk fjerna en rad, så jeg sletta det. Av de spillene jeg har på min mobil nå må jeg si at jeg liker best: 1.splinter cell 2.prince of persia 3.planet zero 4.rainbow six 5.super mario 55 6.cannons 7.summer games 2004 8.extreme games 9.ah-1 sea bumber 10.caveman x-mas edition 11.highway racers 12.Alpha Wing 13.flowboarding 14.poker deluxe 15.wappo Det er mine java spill i rekkefølge (beste til dårligste) Endret 8. januar 2004 av siemens:-) Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 racing fever på fargetelefon er fett, det beste racing spillet du får på mobil, garantert! Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 autofil spillet er jo bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg