Gå til innhold

Western Digital og NForce2


El Viking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har samme chipset som deg og en raptor 36gb + en caviar 80gb se, ingen problem så langt

 

Hva slags problemmer er det du støtter på??

Han har ingen problemer, han bare lurer på om det kan oppstå. ;)

 

Har heller ikke hørt noe om problemer med WD-disker og nForce2 annet enn at folk har problemer med å boote fra S-ATA disker, og det er ganske enkelt pga mangel på drivere under installasjon av windows. ;)

 

Lykke til! :w00t:

Lenke til kommentar

Nettopp. Har ingen problemer selv. Har bare hørt om at Nforce2 og WD ikke går så bra sammen. Men det ser jo ikke ut som det ut fra det dere sier. Takker for svar.

 

Forøvrig har jeg problemer med mitt nåværende oppsett og et HighPoint kontroller-kort og noen store disker. 3 disker har feilet og jeg skjønner fortsatt ikke hva som er feil...

Lenke til kommentar
Hmm. Fikk en Western Digital 250 gb. ekstern disk idag og denne fungerer veldig slakt med ASUS a7n8X som da har ett nforce2 chipset.

Bios oppdatering tingen?

Hva er det som er problemet da? Finner ikke PC'n harddisken?

Tja.. eksempel: heiv over endel mp3`er.. tok strømmen på disken for å ta en liten test. tar inn igjen strømmen. ingenting. disken kommer ikke fram. tar ut usb kontaktene i pc`ene. tar dem inn igjen. ingenting. restarter pc`en. noen ganger sier xp at det er 'malfunction' på disken, andre ganger dukker den bare ikke opp :ermm::no:

 

hmm.. nå tok jeg i strømmen igjen etter 6-7 min. da kom den plutselig. sånn at jeg må vente mange minutter for at den skal dukke opp igjen? :thumbdown:

Endret av jasco
Lenke til kommentar

har seks WD disker koblet til, dog bare tre direkte i hk, men de funker fint de.

 

Western Digital hårddiskar fungerar ej tillfredställande med moderkort som har nForce2-chipset. Detta fel yttrar sig på Western-diskar med varierande firmware-version, det går därför ej entydigt att peka på specifika modeller. Det kan alltså fungera i vissa fall, men risken att det inte gör det är för stor för att vi skall kunna rekommendera denna kombination.

 

jeg har fremdeles til gode å oppleve problemer med WD disker.

Endret av clayton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...