Vegard# Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Ungen skjønte ikke at det kostet noe MEN klarte å navigere seg frem i spillet på engelsk likevel ja... Uten å kunne et eneste ord er det likevel latterlig enkelt å navigere seg frem til kjøp i mikrotransaksjon-infesterte spill. Man skulle nesten tro de hadde gjort en bevisst innsats for å gjøre prosessen å gi de penger så enkel som mulig. Endret 26. mars 2018 av Vegard# Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Derfor skal en ikke huke av for å ikke slrive passord for kjøp, en velger selv at det skal være enkelt Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Derfor skal en ikke huke av for å ikke slrive passord for kjøp, en velger selv at det skal være enkelt ikke la barna bruke ens egen konto, men lage en konto til hvert barn. FTFY Lenke til kommentar
SallyT Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Sønnen min gjorde det samme for noen år siden. 13tusen. Fikk tips om å gå inn på hver linje/transaksjon på Googleplay og skrive en kort forklaring på at det er sønnen din som har handlet. Jeg fikk tilbake alt, heldigvis. Lykke til. Etter det slettet vi alt av kort og han fikk Paysafekort ved netthandel. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Bør man skylde på seg selv, barnet eller Google Play? Endret 26. mars 2018 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
SallyT Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Bonusen her var ihvertfall at det ordnet seg. Lenke til kommentar
Larsar1 Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Har fått alle pengene tilbake nå. Totalt 10800 kr?. Nidar2, Det er selfølgelig min skyld. Det er jeg som har vært uansvarlig med bankkortet mitt. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Min datter kjøpte noe lignende greier i ett mobilspill på telefonen min(Iphone). Men da var ikke i nærheten av samme beløpet. Ca en tusenlapp om jeg ikke husker feil. Tok kontakt med Apple support og fikk pengene tilbake uten problemer. Det morsomme var at det hun hadde kjøpt i dette spillet ikke ble fjernet, så hun nøt fordelene av kjøpet, den lille luringen. Etter dette aktiverte jeg litt mer sikkerhet på telefonen slik at hver gang noe skal kjøpes må passordet skrives inn. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Man kan også la være å registrere bankkort på slike tjenester, og kjøpe gavekort og legge inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå