audi-o-fil Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Jeg hjelper en kamerat med å sette opp et EasyN model 10 trådløst ip-kamera, og får ikke fram bilde fra kameraet i kameraets web interface når jeg går inn via pc. Jeg kommer inn på kontrollpanelet/innstillingene for kameraet, men bilde dukker ikke opp. Jeg kan styre pan/tilt på kameraet via web interface på pc, men bildet mangler dessverre. Ved oppsett av kameraet på mobil, så går det greit. Får opp bilde fra kameraet i appen uten problemer. Husker dessverre ikke nå om jeg sjekket om kameraet var mulig å nå utenfor hans nettverk, men mener at vi sjekket det, og at det gikk fint. Ruter/modem er Inteno DG 301 fra Eidsiva. Dette er kameraet: http://bstsourtra.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=40 Jeg mener bestemt at port 81 ble åpnet i ruter og Dynamic DNS er konfigurert riktig. Kameraet har fungert fint ved bruk av en annen ruter og med Telenor tidligere, men ved bytte til Eidsiva og med annen ruter/modem så ble det problemer. Eidsiva Kundeservice kunne ikke hjelpe meg når jeg ringte dem. Håper noen kan ha noen brukbare forslag til meg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå