Moerk Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Varsko her, fyr var det her! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Flott og naturskjønt som vanlig.Skal det nevnes noe minus er lyset litt hardt. Men skal man ta bilder så man ta det med . Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2018 (endret) Flott og naturskjønt som vanlig.Skal det nevnes noe minus er lyset litt hardt. Men skal man ta bilder så man ta det med . Er ikke uenig med deg, men såvidt jeg husker var lyset i alle bildene ganske harde. Jeg hadde også et Nikon kompaktkamera med meg og dette gjenga også et hardt lys, men tror gjerne at Fuji kameraet var et hakk kvassere, eller hardere. Jeg benytter ingen av disse kameraene i dag. Takk for at du nevnte nettopp det for tankene mine kretset ikke rundt dette da jeg nå la ut Fujibildene. Mvh.Oddvar Endret 22. mars 2018 av Moerk Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Klart vejr flot med sol i vandet ..skønt og stemningsfuldt motiv her Hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg