BJJLY9MY Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 trollet i Holmenkollen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Hei, jeg svarer deg fordi du gjerne vil ha litt veiledning. En grei (men ikke ufravikelig) regel er å plassere ansikter (og figurer) slik at du har mer plass foran det enn bak det. Morsomt bilde av trollet. Her ser trollet nesten ut som mor Teresa. Mvh.Oddvar NB! Du må gjerne kommentere, både det det jeg sier, samt andres bilder her. Det er ikke mulig å dumme seg ut her. https://www.google.no/search?q=Bilder+av+mor+Teresa&rlz=1C1GGGE_noNO626NO626&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=YriHzQxnYBKIAM%253A%252CkkaIihbUIpUvjM%252C_&usg=__DmhwNbCJlB_TrQ2gJpaAM6S5cp4%3D&sa=X&ved=0ahUKEwja8qO3g4LaAhVHkywKHUtVCZEQ9QEIKjAA#imgrc=GFSs2zon2a9WBM: Lenke til kommentar
BJJLY9MY Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2018 Hei, jeg svarer deg fordi du gjerne vil ha litt veiledning. En grei (men ikke ufravikelig) regel er å plassere ansikter (og figurer) slik at du har mer plass foran det enn bak det. Morsomt bilde av trollet. Her ser trollet nesten ut som mor Teresa. Mvh.Oddvar NB! Du må gjerne kommentere, både det det jeg sier, samt andres bilder her. Det er ikke mulig å dumme seg ut her. https://www.google.no/search?q=Bilder+av+mor+Teresa&rlz=1C1GGGE_noNO626NO626&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=YriHzQxnYBKIAM%253A%252CkkaIihbUIpUvjM%252C_&usg=__DmhwNbCJlB_TrQ2gJpaAM6S5cp4%3D&sa=X&ved=0ahUKEwja8qO3g4LaAhVHkywKHUtVCZEQ9QEIKjAA#imgrc=GFSs2zon2a9WBM: tusen takk for kommentaren. på det orginale bildet , har jeg mer plass foran trollet. men så er det den grensen på 5 mb. Man må lure seg under Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Hei, jeg svarer deg fordi du gjerne vil ha litt veiledning. En grei (men ikke ufravikelig) regel er å plassere ansikter (og figurer) slik at du har mer plass foran det enn bak det. Morsomt bilde av trollet. Her ser trollet nesten ut som mor Teresa. Mvh.Oddvar NB! Du må gjerne kommentere, både det det jeg sier, samt andres bilder her. Det er ikke mulig å dumme seg ut her. https://www.google.no/search?q=Bilder+av+mor+Teresa&rlz=1C1GGGE_noNO626NO626&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=YriHzQxnYBKIAM%253A%252CkkaIihbUIpUvjM%252C_&usg=__DmhwNbCJlB_TrQ2gJpaAM6S5cp4%3D&sa=X&ved=0ahUKEwja8qO3g4LaAhVHkywKHUtVCZEQ9QEIKjAA#imgrc=GFSs2zon2a9WBM: tusen takk for kommentaren. på det orginale bildet , har jeg mer plass foran trollet. men så er det den grensen på 5 mb. Man må lure seg under Har du noen programmer du benytter? I så fall hvilke? Kopier denne linken og legg den inn i "Googlesøk" www.irfanview.com download Her får du flere muligheter men jeg foretrekker å laste ned fra Cnet. Du kan også laste ned språkpakker (Svensk). Har du windows 10 laster du ned 64bit-versjonen. Programmet kan vise videoer hvis du laster ned egen modul for det. Programmet har mange og enkle redigeringsfunksjoner og er gratis. Du kan resize komprimere, rette opp kroppe, frorandre lys og farge og skarpe bilder, for å nevne noe. Hvis du har et godt program fra før har du vel allerede de funksjonen du trenger. Du må bare spørre hvis det er ting du vil ha svar på. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg