AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 En venn av meg sier at Videokameraet på 6600 bare kunne filme i kort tid, men så sa han at jeg kunne finne ett program som jeg kunne laste nd slik at jeg kan filme MYE lenger... Noen som vet noe om dette, eller om det går ann, eller hvor jeg kan få tak i det programmet eller noen opplysninger om det i det hele tatt, så hadde det vært flott om dere skreiv inn... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 det går ann å filme i 10 sec eller noe sånt med 6600. vet faktisk ikke helt om du kan få et sånt program at du kan filme mere en 10 sec. men det skal sikkert gå an å finnne et sted.. Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Ja, får han sa at det skulle finnes ett program som gjorde slik at det går ann å filme opp til 10 min!!! Det hadde jo vært kult vist noe hadde funnet ett slikt program!! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 finn ett program som heite CamREC FX Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Så skal jeg laste ned det programmet? Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Tror du at DU kan finne det til meg da? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ehr , ja ??? last det ned å overfør til mobilen, deretter installerer du programmet og sett i gang å film! tror det ligg på hjemme sida mi, pm meg for link dit (= Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Får det ikke til.. kan du bare skrive opp adressen til hjemmesiden din? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 sender den på pm jeg,- får dessverre ikke skrive den her... Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Nå er jeg på hjemmesida di... Hva er forskjellen på CamerFX og Camrec? Du sier jo at jeg må ha CamrecFX ellerno... hvilken må jeg laste ned får å kunne filme lenger? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jeg sendte deg en direkte link på pm (= Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Hvilket program skal jeg åpne det i? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) dette programmet er i formatet .sis dette betyr at du laster filen over til mobilen din og deretter bare åpner den. sis fungerer akkurat som .exe gjør i 'windows' Endret 13. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 ja, okey, så den filen jeg har fått av deg kan jeg overføre via bluetooth, åsså "innstalere" den på mobilen...? Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Hvor lenge vil jeg kunne filme etter å ha lagt den inn på mobilen? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 har ikke testet dette programmet selv, men han som gjorde dette orket ikke mer på 1 1/2 min Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Okey, det er jo bedre enn 10 sek.! Men er det det samme om det lastes ned å ligger på dataen ett WIN-ZIP program, men det er en SIS-Fil, for jeg gjorde noe så det ble en win-zip fil.. har det noe å si for når jeg skal legge den inn på mobilen? Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Beklager, jeg mener : JEG GJORDE SLIK AT DET BLE ETT WIN-ZIP PROGRAM, IKKE FIL Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg kan skrive på nytt... det ble så kluss...: det ligger sånn at det skal åpnes i WIN-ZIP... har det noe å si når jeg skal legge det på mobilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå