Gå til innhold

nForce

Anbefalte innlegg

jeg har lyst på et nForce hovedkort fra MSI, for Mamma , og Søsteren min har lyst på lyd.

Jeg tenkte jeg har lyst på TwinBank, integrert skjermkort, LAN, Dolby Digital lydkort, raskere overføring mellom northbridge og Southbridge.

Av og til blir Søsteren min litt skuffet hvis vi skal se DVD på Datamaskinen uten lyd.

Anbefaler dere meg den og jeg har GeForce3 (original). jeg er døv og Mamma og Anita har lydt på et god lydkort, så hadde jeg et ide INTEGRERT LYDKROT MED DOLBY DIGITAL.

For da slipper jeg å miste en PCI kort, for jeg har nemlig Nettverkskort, RAID kort, USB ledning, så skal jeg ha TV-kort, FireWire, ett dårlig lydkort SB PCI 128,så har jeg alle PCI slottene fulle. Jeg vil Erstatte Nettverkskort til LAN, og ydkort erstatte til Integrert.

vennlig hilsen Q.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om det er overklokkbart, og har den integrert modemkort jeg har sett tegning/forklaring, slik nForce southbridge har integrert modemkrot slik aat jeg kan su på internett. jeg tenkte at jeg kunne ha et mini-tower kabinett slik at jeg kan ta med på hytte og slik, eller kan jeg ta et ABIT NV7M mikro ATX hovedkort. Og hvor skal jeg finne sånt Kabinett tilpasset til ABIT NV7M.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...