HKRoed Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei! Plutselig vil ikke Nero 6.0 brenne ferdig CD'n min pga Illegal disc. Har brent 3 musikk CD'r, og nå vil den ikke mer. Gjorde ikke noe imellom brenningene som skulle tilsi noen grunn. På 88% får jeg meldingen "Burn process failed" og at det er pga en illegal disc. Har kun brukt de CD'ene før (SONY) uten problemer. Noen forklaring til hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 *bump* Ingen som har vært borte i dette problemet pr idag heller? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 1: prøv annet CD-R plate merke først. 2: Har du brennere tilkoblet en promise eller highpoint IDE kontroller er dette et vanlig problem. 3: Dårlige IDE drivere kan lage slikt problem.....f.eks nvidia nforce IDE drivere hvis du har nforce brikkesett. 4: oppdater nero til 6.3.0.2 hvis du ikke har gjort det alt. 5: sjekk www.rpc1.org og se om det finnes firmware oppgraderinger til din brenner. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har og opplevd det problemet, dog da var det at brenner'n hadde blitt for varm etter kontinuerlig brenning, så jeg måtte ta pause mellom hver brenning. Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har også hatt samme problemm med en cheap LiteOn brenner. Stoppet på noen og 30%. Måtte uskiftes. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 1: prøv annet CD-R plate merke først.2: Har du brennere tilkoblet en promise eller highpoint IDE kontroller er dette et vanlig problem. 3: Dårlige IDE drivere kan lage slikt problem.....f.eks nvidia nforce IDE drivere hvis du har nforce brikkesett. 4: oppdater nero til 6.3.0.2 hvis du ikke har gjort det alt. 5: sjekk www.rpc1.org og se om det finnes firmware oppgraderinger til din brenner. 1: Har prøvd opptil flere 2: Denne brenner en er en DVD/CDRW Combo som sitter i en Laptop 3: Ikke sikker 4: Har den siste driveren sjursen: Fikk du noe forklaring på hva som var galt? Jeg er usikker på om det er Nero som er skyld i dette eller om det er brenneren. Har vært i kontakt med HP som har levert Laptoppen, men de har aldri hørt om dette. Nero skriver at jeg må legge ved loggen etter at dette problemet oppstår. Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Tipper det var en feil i mekanikken akkurat ved det punktet slik at brenneren ikke greide å brenne korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå