smort1 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Perspective! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Stilig, men definitivt ikke speilbilde. Ingen ting er speilvendt her. Tipper at du sitter i din egen bil en avsats under parkeringsplassen vi ser på bildet. Er dog ikke helt sikker på om det er en bil du sitter i. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2018 Stilig speilbilde Takker, Torhild! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2018 Stilig, men definitivt ikke speilbilde. Ingen ting er speilvendt her. Tipper at du sitter i din egen bil en avsats under parkeringsplassen vi ser på bildet. Er dog ikke helt sikker på om det er en bil du sitter i. Mvh.Oddvar Takker, Moerk! Det er nok et speilbilde i en stor vanndam på parkeringsplassen. Bildet er snudd loddrett. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Skjønner at jeg ble lurt, du hadde jo flippa over "speilet" - som vel egentlig så slik ut. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2018 Skjønner at jeg ble lurt, du hadde jo flippa over "speilet" - som vel egentlig så slik ut. Mvh.Oddvar Nei, det så nok ikke slik ut. Originalen er som nevnt et speilbilde og da ER det speilvendt. I etterbehandlingen valgte jeg å "snu" bildet loddrett og da ser det med ett ut slik som det bildet jeg la ut... Snedig triks det, vettu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg